شناسهٔ خبر: 50347316 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پولسازترین مشاغل حوزه it (آموزش وردپرس در وبسافت3)

در این مطلب میخواهیم ضمن بررسی وردپرس یکی از بهترین مراجع آموزش وردپرس در ایران یعنی سایت وبسافت3 به آدرس https://websoft3.com را بررسی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، باتوجه شیوع ویروس کرونا و اثراتی که در سبک زندگی مردم داشت، تمایل جامعه به راه اندازی کسب و کار اینترنتی بیش از پیش شد ضمن اینکه در همین دوران بسیاری از کسب و کارهای سنتی هم به اجبار وارد فضای آنلاین شدند، بخاطر همین یک سری مشاغل حوزه آی تی به شدت رشد کردند که گل سرسبد آن طراحی سایت با وردپرس است. چراکه کسب و کار اینترنتی یعنی راه اندازی وبسایت، وبسایت هایی که 99% آنها توسط ابزاری به نام وردپرس طراحی میشوند و افرادی که کار با وردپرس را بلد بودند درآمدهای بسیار خوبی از این طریق کسب کردند وردپرسی که یادگیری آن چندان هم سخت نیست لذا در این مطلب میخواهیم ضمن بررسی وردپرس یکی از بهترین مراجع آموزش وردپرس در ایران یعنی سایت وبسافت3 به آدرس https://websoft3.com را بررسی کنیم.

طراحی سایت با وردپرس چگونه است؟

وردپرس یک سیستم سایت ساز است که قابلیت طراحی انواع وبسایت های فروشگاهی، شرکتی، خبری، گردشگری، شخصی و... را دارد یکی از مهم ترین قابلیت های وردپرس که بسیار مورد توجه قرار گرفته و علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده بحث طراحی سایت بدون کدنویسی است شما میتوانید وبسایت های مختلفی را در سطح حرفه ای بدون هیچگونه دانش برنامه نویسی راه اندازی کنید اما روال کار طراحی سایت با وردپرس چگونه است؟

اگر بخواهیم روال کار طراحی سایت با وردپرس را مرحله به مرحله توضیح دهیم به این صورت است که در مرحله اول شما سیستم مدیریت محتوای وردپرس را از سایت رسمی آن بصورت کاملا رایگان دانلود میکنید و در کامپیوتر شخصی یا هاست آنلاین خود نصب میکنید (نصب وردپرس 2 دقیقه طول میکشد)، در مرحله دوم باید با توجه به موضوع وبسایتی که میخواهید راه اندازی کنید، یک قالب مناسب تهیه کنید. قالب وردپرس در واقع همان شکل و ظاهر سایت شماست بطور مثال اگر شما میخواهید یک وبسایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا راه اندازی کنید میتوانید از مارکت های معتبر وردپرسی در ایران یک قالب فروشگاهی تهیه کنید و براحتی روی وردپرس نصب کنید و بخش های مختلف وبسایتتان را با صفحه سازها به روش کشیدن و رهاکردن طراحی کنید.

شاید بگویید آیا امکانات مورد نظر من در وردپرس وجود دارد یا من چطور میتوانم امکانات مورد نظرم را به وبسایت وردپرسی خودم اضافه کنم؟ اصلا نگران نباشید برای وردپرس یک سری پلاگین هایی طراحی شده که بصورت افزونه روی وردپرس نصب میشوند و امکانات مختلفی را به وردپرس اضافه میکنند جالب است بدانید تا کنون بیش از 60 هزار افزونه بصورت رایگان در مخزن اصلی وردپرس به ثبت رسیده که تقریبا میتوان گفت امکان ندارد نیازهای شما برای تکیمل وبسایتتان توسط افزونه ها رفع نشوند.

آموزش وردپرس رایگان در وبسافت3

سایت وبسافت3 را احتمالا میشناسید این سایت یکی از بهترین مراجع آموزش وردپرس و طراحی سایت در کشور است که با تولید ویدیوهای آموزشی و پروژه محور در جهت پرورش متخصص برای بازارکار فعالیت میکند. یکی از مهم ترین مزیت های وبسایت3 ارائه نقشه راه و پلن آموزشی مناسب برای همه مخاطبان است، هدف شما از یادگیری وردپرس و طراحی قالب وردپرس چیست؟

میخواهید نحوه مدیریت سایت خود را یادبگیرید؟

میخواهید در کمترین زمان وبسایت خود را بدون کدنویسی طراحی کنید؟

میخواهید مهارت طراحی سایت را بعنوان شغل و با هدف کسب درآمد یادبگیرید؟

میخواهید برنامه نویسی سایت یادبگیرید و درآمد فوق العاده داشته باشید؟

آموزش وردپرس در وبسافت3

وبسافت3 با توجه به هدف شما به شما مشاوره میدهد و نقشه راهی مناسب به شما ارائه میدهد تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوبتان برسید. جالب است بدانید 70% این آموزش ها در وبسافت3 رایگان است درصورتی که در وبسایت های دیگر با هزینه ارائه میشود.

درآمدهای چندصدمیلیونی از وردپرس

اگر وردپرس امروزه بعنوان یکی از پولسازترین مشاغل حوزه آیتی معرفی میشود اصلا اغراق نیست چراکه اگر در وردپرس متخصص شوید شماهم میتوانید مثل بسیاری افراد دیگر درآمدهای چندصد میلیونی را از وردپرس تجربه کنید میپرسید چطور؟

باتوجه به محبوبیت و گسترش وردپرس در جهان و بویژه ایران، طبق آمار بیش از 95درصد وبسایت هایی که امروزه راه اندازی میشوند بر پایه وردپرس است، این وبسایت ها برای راه اندازی نیاز به دو ابزار بسیار مهم به نام "قالب" و "افزونه" دارند(که کاربرد هر کدام را بالاتر توضیح دادیم) حالا اگر شما به کدنویسی وردپرس تسلط داشته باشید و بتوانید قالب و افزونه برای وردپرس طراحی کنید میتوانید از این ظرفیت درآمدزایی بزرگ استفاده کنید، درواقع شما میتوانید یک قالب یا افزونه وردپرسی را یک بار تولید کنید و با قیمت حدود 200 هزار تومان به بینهایت مشتری بفروشید. بهترین روش فروش هم قرار دادن محصول در مارکت های معتبر ایرانی است که روزانه صدها محصول وردپرس (قالب و افزونه) به فروش میرود چرا که اینها نیاز وبسایت های وردپرسی هستند.

وبسافت3 اولین وبسایتی است که تمام این مهارت هارا از صفر تا صد بصورت کاملا عملی و پروژه محور آموزش میدهد و تبدیل به انتخاب اول علاقمندان به یادگیری این حوزه شده است. اگر قصد یادگیری کدنویسی یا برنامه نویسی هم دارید آموزش html و css در وبسافت3 رایگان ارائه شده میتواند بهترین گزینه برای شروع باشد.

رضا حیدری بنیانگذار و مدرس دوره های وبسافت3

رضاحیدری سایت وبسافت3 را در سال 93 تاسیس کرد و با برگذاری دورهای آموزشی حضوری و غیرحضوری آموزش وردپرس و طراحی سایت در جهت پرورش متخصص برای بازارکار فعالیت میکند همچنین ایشان در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم فعال است و با تولید ویدئوهای آموزشی کوتاه ارتباط خوبی با مخاطبان خود دارد لذا پیشنهاد میکنم پیج رضا حیدری به آدرس https://www.instagram.com/websoft3_com/ را فالو کنید و از تجربیات و آموزش های او استفاده کنید.

نظر شما