شناسهٔ خبر: 50343542 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام خامنه‌ای: اتحاد مسلمانان یک فریضه‌ی قطعی قرآنی است/ "وحدت" یک امر تاکتیکی نیست

میهمانان کنفرانس وحدت اسلامى‌ و جمعی از مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با عید بزرگ میلاد باسعادت حضرت رسول ختمی‌مرتبت پیامبر اعظم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح امروز یکشنبه دوم آبان‌ماه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 این دیدار طبق ضوابط و آئین‌نامه‌های ستاد مقابله با کرونا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل حسینیه امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

عظمت حادثه‌ی ولادت پیغمبر به قدر علوّ مرتبه‌ی پیغمبر است. همان رتبه‌ی عظیمی که در عالم وجود از اول خلقت تا آخر با این عظمت خدای متعال موجودی نیافریده است و عظمت امانتی که خداوند بر دوش او گذاشته است.

خداوند متعال کتاب مکنون را بر قلب مقدس پیغمبر نازل کرد. بر زبان مطهر و پاک آن بزرگوار جاری کرد. برنامه‌ی سعادت بشر را به طور کامل به او سپرد، بر دوش او گذاشت و او را مأمور کرد که این برنامه را هم عمل کند، هم ابلاغ کند، هم از پیروان خود مطالبه کند.

ولادت پیامبر در واقع شروع یک دوره‌ی جدید در زندگی بشر است. بشارتی است برای اینکه یک دوره‌ی تازه‌ای از اراده‌ی الهی و تفضّلات الهی بر بشریت آغاز شد.

وحدت و اتحاد مسلمان‌ها یک امر تاکتیکی نیست که بعضی خیال کنند حالا به خاطر شرائط خاصی ما بایستی باهمدیگر متحد باشیم، نه یک امر اصولی است. هم‌افزایی مسلمانها لازم است؛ اگر مسلمانها متحد باشند هم‌افزایی میکنند، همه‌شان قوی میشوند. اتحاد مسلمانان یک فریضه‌ی قطعی قرآنی است.

تکمیل می‌شود... .

انتهای پیام/

نظر شما