شناسهٔ خبر: 50343457 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رهبر انقلاب در دیدار میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی:

ولادت پیامبر(ص) شروع یک دوره‌ جدید در زندگی بشر است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: ولادت پیامبر در واقع شروع یک دوره‌ی جدید در زندگی بشر است؛ بشارتی برای اینکه یک دوره‌ی تازه‌ای از اراده‌ی الهی و تفضّلات الهی بر بشریت آغاز شد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله و حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

این دیدار طبق ضوابط و آئین‌نامه‌های ستاد مقابله با کرونا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

اهم فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای به شرح زیر است:

-عظمت حادثه‌ی ولادت پیغمبر(ص) به قدر علوّ مرتبه‌ی پیغمبر است. همان رتبه‌ی عظیمی که در عالم وجود از اول خلقت تا آخر با این عظمت خدای متعال موجودی نیافریده است و عظمت امانتی که خداوند بر دوش او گذاشته است. خداوند متعال کتاب مکنون را بر قلب مقدس پیغمبر نازل کرد. بر زبان مطهر و پاک آن بزرگوار جاری کرد. برنامه‌ی سعادت بشر را به طور کامل به او سپرد، بر دوش او گذاشت و او را مأمور کرد که این برنامه را هم عمل کند، هم ابلاغ کند، هم از پیروان خود مطالبه کند.

-ولادت پیامبر در واقع شروع یک دوره‌ی جدید در زندگی بشر است. بشارتی است برای اینکه یک دوره‌ی تازه‌ای از اراده‌ی الهی و تفضّلات الهی بر بشریت آغاز شد. 

ادامه دارد ...

نظر شما