شناسهٔ خبر: 50342978 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

پنج طرح صنعتی فناورانه در خراسان رضوی زمین دریافت کردند

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: پنج طرح صنعتی دانش‌بنیان و فناورانه در این استان طی مهر ماه امسال مجوز دریافت زمین در شهرک فناوری، صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق دریافت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، علی بهرامی زاده  افزود: تاکنون درخواست ۳۰ طرح صنعتی فناورانه برای دریافت زمین در شهرک فناوری، صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق ثبت و مورد بررسی قرار گرفته و با واگذاری زمین به پنج طرح از این تعداد موافقت شده است که مراحل اختصاص زمین در قالب قطعه ۲۴۷ مترمربعی به هریک از آنها آغاز شده است. 

وی ادامه داد: طرحهای متقاضی زمین پس از تایید شورای راهبری شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی که متشکل از اساتید دانشگاه و خبرگان صنعتی استان است به شورای ملی راهبری شهرکهای فناوری کشور ارسال می شوند و پس از بررسی و دریافت امتیاز لازم مجوز واگذاری زمین برای استقرار در شهرک فناوری شمال شرق را دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: اولویت شورای راهبری در واگذاری زمین به طرحهای صنعتی، شرکتهای دانش بنیان و فناورانه به ترتیب در حوزه های صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی است.

وی افزود: راهبرد امسال سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی، اولویت دادن به شرکت‌های دانش بنیان دارای مجوز از معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری و طرح های فناورانه معرفی شده از سوی دانشگاهها است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

نظر شما