شناسهٔ خبر: 50342428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حضور داور ‌نهاوندی برای قضاوت در مسابقات فوتبال بانوان آسیا

فاطمه ظفری

رئیس هیئت فوتبال نهاوند گفت: بهاره سیفی‌نهاوندی برای رقابت‌های آسیایی انتخاب شده و یکی از داوران نهاوندی نیز برای مسابقات لیگ دسته اول مردان کشور انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

شهریار شمس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: داوری شهرستان نهاوند دارای استعدادهای بسیار خوبی است و در سال‌های اخیر صاحب موفقیت‌های خوبی در عرصه داوری شده است.

وی تصریح کرد: داوران آقا و خانم در نهاوند در میادین داخلی و خارجی حضوری فعال داشته‌اند و با برگزاری کلاس‌ها سعی در ادامه این روند داریم چون علاقمندان زیادی در این بخش در شهرستان وجود دارند.
شمس افزود: بهاره سیفی‌نهاوندی داور نهاوندی فوتبال بانوان، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قضاوت در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا دعوت شد.
وی با بیان این‌که خانم سیفی نهاوندی سابقه قضاوت در رقابت‌های بین المللی و آسیایی را در کارنامه خود دارد،‌ تاکید کرد: این مسابقات از ۲۰ مهرماه شروع شده و تا دوم آبان ماه در بیشکک قرقیزستان ادامه خواهد داشت.
رئیس هیئت فوتبال نهاوند ادامه داد: حجت قپانوری از داوران نام آشنای نهاوند نیز موفق شد به لیست داوران لیگ یک کشور اضافه شود.
شمس یادآوری کرد: حجت قپانوری داور ملی فوتبال نهاوند با موفقیت در تست داوری فوتبال کشور توانست به جرگه داوران لیگ یکی کشور بپیوندد.
به گفته وی در راستای پشتوانه‌سازی و با توجه به حضور علاقمندان به داوری در شهریور ماه امسال و با حضور مدرسان فدراسیون کلاس داوری فوتبال در نهاوند برگزار شد که شرکت‌کنندگان به مدت سه روز و ۱۶ ساعت دوره‌های آموزشی تئوری و عملی داوری را فرا گرفتند.
شمس در خاتمه تاکید کرد: این اولین دوره داوری درجه سه فوتبال در سال‌جاری در شهرستان نهاوند بود که به خوبی برگزار شد و سعی داریم دوره‌های بعدی را نیز برگزار کنیم.

انتهای پیام

نظر شما