شناسهٔ خبر: 50342038 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین وضعیت برگزاری لیگ برتر والیبال/ آیدی کارت‌های تیم شهرداری ورامین صادر نشده است

دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال در خصوص آخرین وضعیت برگزاری لیگ توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

نادر انصاری دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت برگزاری لیگ برتر والیبال کشور اظهار داشت: تا این لحظه که دارم با شما صحبت می‌کنم از ۱۴ تیم حاضر در لیگ برتر ۱۳ تیم کامل کار‌های خود را انجام داده اند و آیدی کارت‌های خود را دریافت کرده‌اند. تیم‌های پیکان و سایپا هم بدهی‌های خود را تسویه کردند و هیچ مشکلی برای بازی‌های روز اول مسابقات نخواهند داشت.

او افزود: تیم شهرداری ورامین تنها تیمی است که با توجه به تغییر مدیریتی که داشته است برای ثبت قرارداد‌ها به فدراسیون والیبال مراجعه نکردند و به همین دلیل آیدی کارت‌های این تیم برای حضور در اولین بازی صادر نشده است. مسئولان این تیم تا ظهر فردا فرصت دارند به فدراسیون والیبال مراجعه کنند و بعد از ثبت قرارداد بازیکنان خود آیدی کارت‌های خود را دریافت کنند. اگر مسئولان این باشگاه برای گرفتن آیدی کارت اقدامی نکنند طبق قوانین با آن‌ها برخورد خواهد شد.

دبیر سازمان لیگ والیبال در خصوص آخرین وضعیت تیم‌ها در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: در زمان صدور آیدی کارت‌ها تمام اعضای تیم باید کارت واکسن خود را به سازمان لیگ ارسال می‌کردند که خدا را شکر از این بابت هیچ مشکلی نداشتیم و همه تیم‌ها به موقع کارت واکسن‌های خود را برای سازمان لیگ ارسال کردند. همچنین تیم‌های حاضر در لیگ برتر موظف هستند هر ۱۰ روز یک بار تست کرونا از بازیکنان بگیرند تا همه در سلامت کامل مسابقات را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما