شناسهٔ خبر: 50341936 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مسعود نصرتی میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت را تبریک گفت

مسعود نصرتی (رئیس مجمع شهرهای جاده ابریشم و مجمع شهرهای اسلامی) میلاد پیامبر اعظم (ص) و هفته وحدت را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

در متن پیام تبریک رئیس مجمع شهرهای جاده ابریشم و مجمع شهرهای اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم فرا رسیدن هفته وحدت همراه با میلاد فرخنده و مسعود مبشر خرد، آگاهی و مبلغ عشق و مهربانی، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآلهوسلم) و نیز ولادت فرخنده پیشوای راستین صالحین و صدیقین حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) را تبریک عرض می‌نمایم. هفته وحدت، فرصت مناسبی است تا ضرورت […]

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن هفته وحدت همراه با میلاد فرخنده و مسعود مبشر خرد، آگاهی و مبلغ عشق و مهربانی، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآلهوسلم) و نیز ولادت فرخنده پیشوای راستین صالحین و صدیقین حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) را تبریک عرض می‌نمایم.

هفته وحدت، فرصت مناسبی است تا ضرورت همبستگی و یک‎دلی جهان اسلام به ویژه در این زمان پُر از فتنه و آشوب، با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

پیامبر اکرم منادی وحدت جهان است و بی‌تردید شکوفایی و توسعه‌ی کشور‌های اسلامی در سایه‌ی وحدت و هم افزایی شهرهای اسلامی محقق خواهد بود.

مجمع شهرهای اسلامی و مجمع شهرهای جاده ابریشم بستری بی‌بدیل برای تبلور وحدت و هم افزایی کشورها و شهر‌های اسلامی است. آرمان این نهاد توسعه همه جانبه کشورهای اسلامی و شکل گیری همکاری‌های پایدار و مستمر میان شهرهای اسلامی است.

اینجانب ضمن شادباش و تبریک ایام پر نور و سرور میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، بر آمادگی مجمع شهرهای اسلامی و مجمع شهرهای جاده ابریشم در زمینه‌سازی و تبلور همکاری پایدار، متقابل و وحدت آفرین تاکید نموده و تحقق این مهم را هدف غایی این دو نهاد مهم بین المللی اعلام می‌نمایم.

نظر شما