شناسهٔ خبر: 50341630 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

مهاجم خارجی استقلال در آستانه سفر به تهران؛ گلزن ۱۹۳ سانتی متری!

به نظر می‌رسد کار‌هایی مربوط به خرید مهاجم خارجی استقلال نهایی شده است و این بازیکن به زودی به تهران می‌آید.

صاحب‌خبر -

فرارو: استقلال رفته رفته به تیمی جذاب‌تر در رقابت‌های لیگ برتر ایران تبدیل می‌شود. این تیم که موفق شد اولین بازی اش در لیگ برتر ایران را با یک گل برابر هوادار به سود خود خاتمه دهد مهیا می‌شود تا یازدهمین ترانسفر این فصلش که اتفاقا جذاب‌ترین آن‌ها است را انجام دهد.

به گزارش فرارو، بعداز آنکه فرهاد مجیدی بالاخره پای خرید خارجی‌ها را باز کرد و آرتور کوین یامگا، مدافع راست فرانسوی – کامرونی را از وایله دانمارک خرید حالا یک مهاجم خارجی دیگر که اتفاقا او هم فرانسوی - آفریقایی است قرار است به تهران بیاید: رودی ژستد. مهاجم ۳۳ ساله و ۱۹۳ سانتی متری این روز‌های پانه تولیکوس یونان به مسئولان باشگاهش اعلام کرده می‌خواهد به ایران برود. همین موضوع باعث شده تا رسانه‌های یونانی در ۲۴ ساعت گذشته از باشگاه استقلال به عنوان مقصد نهایی او خبر دهند. این در شرایطی است که سایت ترانسفرمارکت که به صورت تخصصی روی نقل و انتقالات فوتبال کار می‌کند نوشته که تیم بعدی این بازیکن استقلال ایران خواهد بود.

ژستد حالا به زودی به تهران سفر می‌کند تا در تست‌های پزشکی باشگاه استقلال حاضر شود. این بازیکن برخلاف خرید خارجی اول استقلالی که روزمه چندان درخوری در سطح بزرگسالان ندارد، کارنامه بسیار پرباری دارد و اگر از لحاظ بدنی آماده باشد می‌تواند یکی از بهترین خرید‌های چندسال اخیر استقلال لقب بگیرد. ژستد که ملیت اش به بنین در آفریقا برمی گردد متولد فرانسه است و سابقه بازی کردن در لیگ برتر انگلیس را دارد. در بخشی از فعالیت‌های فوتبالی او «ورزش سه» کارنامه اش را اینطور توصیف کرده است: ژستد دوران حرفه‌ای خود را در زادگاهش از تیم دوم متز آغاز کرد و پس از حضور در تیم اصلی و پیوستن به کان فرانسه، راهی انگلیس شد. کاردیف، بلکبرن، آستون ویلا و میدلزبورو تیم‌هایی هستند که ژستد در چمپیونشیپ و لیگ برتر انگلیس برای آن‌ها به میدان رفته و دست بر قضا گل‌های مهمی را نیز به ثمر رسانده است.

ژستد ۱۷۸ بار در چمپیونشیپ یا دسته اول انگلیس به میدان رفت و ۴۸ گل برای تیم هایش به ثمر رساند و ۱۸ بار نیز پاس گل داد. او در این مدت دروازه تیم‌های مطرحی همچون لسترسیتی، لیدز یونایتد، دربی کانتی، واتفورد، ویگان، کوئینز پارک رنجرز، بلکپول، بورنموث، برنتفورد، کاردیف، شفیلد یونایتد و هال سیتی را در کارنامه دارد. تیم‌های که سال‌های زیادی در لیگ جزیره بازی کرده اند. ژستد همچنین سابقه یک هت تریک در سال ۲۰۱۵ برابر ناتینگهام فارست را در کارنامه دارد.

نقطه اوج کارنامه ورزشی رودی ژستد به دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس و بازی برای آستون ویلا باز میگردد. این بازیکن سابقه ۵۱ بازی در بالاترین سطح از مسابقات فوتبال در انگلیس را دارد که در این بازی ها، ۶ بار موفق به گلزنی شد که نکته جالب اینجاست او گل هایش را به تیم‌های مطرحی نظیر لیورپول، منچستر یونایتد، لسترسیتی و اورتون زد.

برچسب‌ها:

نظر شما