شناسهٔ خبر: 50341336 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رحمانی: مدیران جوان امروز مدیران ارشد آینده خواهند بود

اعظم سندگل

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم جوانان در آینده مدیریت های عالی را نیز در اختیار بگیرند، چرا که جوانانی که امروز به کار گرفته شوند، مدیران ارشد آینده خواهند بود.

صاحب‌خبر -

فاطمه رحمانی در گفت و گو با ایسنا در رابطه با استفاده از نیروهای جوان انقلابی بیان کرد: در بکارگیری جوانان خلاق، توانمند و صاحب نظر و دارای توانمندی‌های لازم تردیدی نیست و همانطور که رهبر معظم هم فرمودند باید فرصت‌ها برای آنها ایجاد شود تا نظام از توانمندی هایشان بهره‌مند شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تاکید رهبری این است که حداقل در مدیریت‌های میانی از توان جوانان استفاده شود، بر خودمان فرض می دانیم که منویات ایشان را پیگیری کنیم و ان شاءالله متولیان امر هم بر این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با این مساله که آگاهی یک جوان نسبت به مسائل جوانان چه تاثیری بر رفع مشکلات آنها دارد، تصریح کرد: این امر از منظری موثر است و از منظر دیگر صرفا نمی‌توان این مساله را مد نظر قرار داد. بالاخره کسانی که جوان نیستند هم این شرایط را درک می کنند، اما قطعا کسی که مبتلا به مسائل باشد درک بهتری از موضوعات دارد.

رحمانی در عین حال تاکید کرد: به هر حال نظام باید کادرسازی کند و برای آینده نیروهای قوی داشته باشد که لازمه آن این است که از حالا از نیروهای جوان در جاهای مختلف استفاده کنند تا برای آینده کادرسازی شود.

این عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: اگر الان بحث مدیریت میانی برای جوانان مطرح است، امیدواریم در آینده مدیریت های عالی را نیز در اختیار بگیرند، چرا که جوانانی که امروز به کار گرفته شوند، مدیران ارشد آینده خواهند بود.

انتهای پیام

نظر شما