شناسهٔ خبر: 50336576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

افزایش تسهیلات و وام‌های رایگان مسکن در دستور کار است

رییس بنیاد مسکن کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی برای توسعه روستایی و محرومیت زدایی تاکید کرد و اظهار داشت : بنیاد مسکن با جدیت موضوع تامین مسکن محرومان و نیازمندان را دنبال می کند و افزایش سطح تسهیلات و وام های رایگان تامین مسکن را در دستور کار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور روز شنبه در بازدید از روستاهای شهرستان های خفر و جهرم خواسته اهالی روستاها را مورد بررسی قرار داد و بر لزوم الحاق زمین به بافت روستاها برای توسعه امکانات گردشگری، تامین مسکن نیازمندان، مقاوم سازی روستایی و اجرای طرح سند دار کردن واحدهای روستایی تاکید کرد.

وی در ادامه در نشست همفکری به همراه محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مدیران بنیاد مسکن فارس با بخشداران، دهیاران و اعضای شورای روستاهای شهرستان حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات و موانع جهت توسعه و محرومیت زدایی روستایی قرار گرفت.

جمع بندی بازدیدها و بررسی مصوبات سفر رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به شهرستان های جهرم و خفر نیز با حضور مسوولان استانی و مدیران بنیاد مسکن فارس جهت رفع مشکلات و موانع محرومیت زدایی این مناطق برگزار گردید.

عطاءالله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در حاشیه این سفر مصوبات سفر نیکزاد به شهرستان های جهرم و خفر را برشمرد و اظهار داشت: بازنگری طرح هادی ۴۱ روستا در این دو شهرستان، احداث ساختمان جدید بنیاد مسکن شهرستان جهرم، واگذاری زمین به بنیاد مسکن فارس جهت طراحی و ساخت مسکن اقدام ملی شهرستان خفر از جمله این مصوبات است.

زمانی در ادامه گفت:بررسی جهت امکان ساخت ۲ هزار  واحد مسکونی در قالب طرح جهش تولید مسکن در شهرستان جهرم، ایجاد فرصت حداکثر تا یک هفته طرح بازنگری هادی روستایی جهت کلیه روستاهای شهرستان های یاد شده و اقدام توسعه و محرومیت زدایی از سوی بنیاد جهت روستاهایی که زیرسازی آماده دارند از دیگر مصوبات این سفر است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس خاطر نشان ساخت: تسهیل در افزایش محدوده طرح هادی روستایی نیز مصوبه ای است که اجرای آن مورد تاکید قرار گرفت.

نظر شما