شناسهٔ خبر: 50335234 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اردوی تدارکاتی شاگردان ایراندوست پیش از جام ملت‌ها؛

تیم ملی فوتبال زنان به بروکسل سفر می‌کند

براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است تیم ملی فوتبال زنان ایران عازم اردوی تدارکاتی به میزبانی کشور بلژیک شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" در ماجرای امضای همکاری تفاهم‌نامه میان شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال و مهدی بیات رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک، یکی از بندهای تعامل میان طرفین موضوع حضور تیم ملی فوتبال زنان ایران در اردوی تدارکاتی بلژیک پیش از شرکت در رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا 2022 هند بود.

 

شاگردان مریم ایراندوست بایستی از 30 دی‌ماه تا 17 بهمن‌ماه در کشور هند رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را برگزار کنند، تورنمنتی که قرار است پنجشنبه هفته جاری (6 آبان‌ماه) در مقر AFC در مالزی قرعه‌کشی شود تا رقبای تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین تجربه حضور در جام ملت‌ها مشخص شوند.

اما حالا با توجه به توافق و برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است تیم ملی فوتبال زنان ایران که این روزها در کمپ تیم ملی مشغول گذراندن اردوی آماده‌سازی است، 13 آبان‌ماه عازم بروکسل پایتخت بلژیک شود و اردویی 10 روزه را به میزبانی این کشور برگزار کند.

 

براساس هماهنگی‌های شکل گرفته قرار است در طول اردوی 10 روزه بروکسل، تیم ملی فوتبال زنان ایران مقابل تیم باشگاهی شالروای بلژیک و هم‌چنین تیم ملی فوتبال زنان بلژیک قرار گیرد؛ البته هنوز تقابل تیم‌های ملی زنان ایران و بلژیک نهایی نشده اما مصاف دوستانه با شالروا قطعی است.

برچسب‌ها:

نظر شما