شناسهٔ خبر: 50330890 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پادکست ورزشی؛

از پیروزی پرسپولیس تا الکلاسیکوی بدون مسی

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در اولین دیدار خود در مرحله گروهی جام بین قاره‌ای ۱۱ آبان به مصاف پاراگوئه می رود.

تیم فوتبال پرسپولیس دیشب در اولین دیدار خود در لیگ بیست و یکم را با نتیجه ۳ بر یک مقابل فولاد به برتری رسید. هفته دوم لیگ برتر هم از یکشنبه با برگزاری ۲ دیدار آغاز میشه که نفت مسجدسلیمان با سپاهان و مس رفسنجان با پدیده مصاف می کنند.

پس از بازدید داوود رفعتی نماینده فدراسیون فوتبال و تایید ورزشگاه حافظیه، این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات خانگی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در لیگ برتر فوتبال تایید شد.

هفته ششم لیگ برتر فوتسال دیشب با پیروزی سن ایچ ساوه، گیتی پسند اصفهان و مس سونگون مقابل حریفان به پایان رسید. دیدار تیم‌های حفاری اهواز و فولاد زرند کرمان در هفته ششم لیگ برتر فوتسال به دلیل نبود تست PCR بازیکنان حفاری اهواز با دستور سازمان لیگ لغو شد.

حسین مهربان کاپیتان و مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پدیده مشهد به فجر شهید سپاسی شیراز پیوست.

علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال ایران در مسابقات جام عرب که از ۹ تا ۲۷ آذر ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود، قضاوت می‌کند.

در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لالیگا تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا روز یکشنبه ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می‌روند.

در مهمترین دیدار لیگ‌های معتبر اروپایی در روز یکشنبه تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لیورپول، اینتر و یوونتوس و مارسی و پاری سن ژرمن به مصاف یکدیگر می‌روند.

<div id="video-display-embed-code_14969428"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7939043/14969428?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما