شناسهٔ خبر: 50330532 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

عیادت دکتر زالی از پرستار زخمی حین خدمت بیمارستان شهدای تجریش

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، از پرستار بیمارستان شهدای تجریش که هنگام انجام خدمت با ضربات چاقو به وی حمله شد، عیادت کرد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش‌مفدا بهشتی به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی -  دکترعلیرضا زالی به همراه مژگان جزی زاده کریمی مدیرروابط عمومی دانشگاه، دکتر خشنود رییس بیمارستان شهدای تجریش و فروغ مولا مدیر پرستاری دانشگاه، ۲۵مهرماه بر بالین رضا بختیاری پرستار بخش «آی.سی.یو» بیمارستان شهدای تجریش که حین خدمت، زنی وی را هدف ضربه‌ی چاقو قرار داده بود، حاضر و وضعیت وی را جویا شدند. 

رییس دانشگاه ضمن قدردانی از خدمات کادر پرستاری و محکوم کردن خشونتی که علیه این پرستار پرتلاش دانشگاه انجام شده، به گفت‌وگو با وی پرداخت و برایش آرزوی سلامت و موفقیت کرد. 

دکتر زالی ضمن تأکید بر تأمین امنیت کادر درمان گفت: «بی‌شک کادر درمان باید بتوانند در امنیت کامل و بدون واهمه در وضعیت کنونی که بحران کرونا اوضاع مدافعان سلامت را پیچیدهتر کرده کار کنند.» 

رییس دانشگاه برای این پرستار سخت‌کوش آرزوی شفای عاجل کرد و برخورد قاطع را با مسبب این حادثهی دلخراش و تسریع در روند رسیدگی به این موضوع از  مبادی ذی‌صلاح در دستور کار قرار داد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، ساعت ۸ روز یکشنبه هجدهم مهر یکی از پرستاران بیمارستان شهدای تجریش تهران در حال رسیدگی به وضعیت بیماران بود که از پشت سر هدف ضربه چاقوی زنی قرار گرفت. 

ضارب به صورت ناگهانی و بدون انگیزه‌ی قبلی به سمت رضا بختیاری پرستار بیمارستان شهدای تجریش حملهور شد و با غافل‌گیر کردن وی، او را با چاقویی که همراهش بوده از ناحیه‌ی کمر به طورعمقی زخمی کرد.

این پرستار ۲۷ ساله، به طور اورژانسی  به اتاق عمل منتقل شد و با تلاش پزشکان و کادر درمان از مرگ نجات یافت. 

زن ضارب را نیز مأموران کلانتری تجریش دستگیر کردند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار:۷۷۰۱س.ق

نظر شما