شناسهٔ خبر: 50329165 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اولین دوره لیگ پرورش اندام بعد از مسابقات جهانی و آسیایی برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، گفت: قصد داریم بعد از پایان مسابقات جهانی و آسیایی، اولین دوره لیگ پرورش اندام را آغاز کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «حسین شیروانی» درباره عزم سازمان لیگ برای برگزاری رقابت‌های لیگ پرورش اندام، اظهار داشت: از آنجایی که مسابقات لیگ پرورش اندام تا به حال برگزار نشده، حضور اسپانسرها می‌تواند موجب توسعه رقابت‌های لیگ شود. به همین خاطر از حامیان مالی می‌خواهیم که برای حمایت از ورزشکاران و برای داغ شدن تنور لیگ هر چه سریعتر آمادگی خود را اعلام کرده و وارد مسابقات لیگ شوند. قطعا برگزاری لیگ باعث بهتر دیده شدن حامیان مالی و اسپانسرها نیز خواهد شد.

وی افزود: تصمیم داریم این رقابت‌ها را در رشته های فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، بادی بیلدینگ و ماسکولار برگزار کنیم و تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها می‌توانند با حداقل ۱۲ و حداکثر ۲۴ ورزشکار وارد لیگ شوند. انشاله بتوانیم بعد از پایان مسابقات آسیایی و جهانی استارت رقابت‌ها را بزنیم و این امر نیازمند همکاری باشگاه‌ها است که هر سریعتر برای ثبت قرارداد ورزشکاران خود دست به کار شوند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره این دوره از مسابقات تصریح کرد: آیین نامه اجرایی رقابت‌های لیگ پرورش اندام باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۰ تدوین شده و ورزشکاران می‌توانند به آن مراجعه کنند.

مسابقات جهانی ۱۲ تا ۱۷ آبان ماه به میزبانی اسپانیا و و رقابت‌های آسیایی نیز ۲۱ تا ۲۴ همین ماه در لبنان برگزار خواهد شد و تیم ایران با ترکیبی کامل راهی این ۲ رویداد خواهد شد.

نظر شما