شناسهٔ خبر: 50328620 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

کمیته استعدادیابی فدراسیون جانبازان و معلولین

اسبقیان: کمیته استعدادیابی فدراسیون جانبازان و معلولین را فعال کرده ایم

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در خصوص شرایط این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایپنا و به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولین شروین اسبقیان ، رئیس فدراسیون ، در خصوص مراسم تجلیل از قهرمانان این رشته اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ولادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق از ورزشکاران حاضر در اردوی تیم های ملی تجلیل کردیم.
او ادامه داد:فدراسیون جانبازان و معلولین به کمک کمیته ملی پارالمپیک و نظارت وزارت ورزش و جوانان اردوی تیم‌های ملی را با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌کند و روند آماده سازی تیم‌ها بسیار خوب است و امیدوارم در مسابقات پیش رو نتایج قابل قبولی کسب کنیم.
او درباره جذب جانبازان و معلولین به ورزش کردن گفت: ما کمیته استعدادیابی را در خصوص توسعه ورزش جانبازان و معلولین فعال کرده ایم و با کمک سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و نیرو‌های مسلح مسئله استعدادیابی را به خوبی پیش می‌بریم و امیدوارم این ورزش را توسعه بدهیم و در مسابقات بین المللی دل مردم و مقام معظم رهبری را شاد کنیم.
اسبقیان در خصوص وضعیت اشتغال قهرمانان پارالمپیکی افزود: مقام معظم رهبری دستور ویژه‌ای در این خصوص صادر کردند و سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز پیگیری‌های لازم را انجام داده است و انشاالله این مسئله حل خواهد شد

نظر شما