شناسهٔ خبر: 50328605 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

دعوت از سرمایه گذاران برای توسعه طرح های خود با دریافت تسهیلات/طرح های سرمایه گذاری پر اشتغال شناسایی می شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از شناسایی طرح های سرمایه گذاری پراشتغال در رسته های مختلف برای توسعه و ایجاد فرصت های جدید خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، هادی ابراهیمی ، گفت :اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی و نهادهای حمایتی در نظر دارد طرح های پر اشتغال استان را در رسته های مختلف شناسایی کند.

ابراهیمی افزود: در کنار این اقدام طرح های نوآور و خلاق نیز با توجه به پتانسیل های استان  شناسایی خواهند شد تا برآیند اتصال آن ها رونق تولید و افزایش اشتغال استان و فرصت های شغلی باشد.

وی، عنوان کرد : طرح های سرمایه گذاری پر اشتغال می توانند تسهیلاتی در قالب سرمایه در گردش، توسعه ای و ایجادی مرتبط با رسته فعالیت های خود دریافت کنند.

ابراهیمی ، ادامه داد : رسته های اولویت دار اول استان شیلات ، محصولات گلخانه ای، گردشگری، صنایع غذایی و تبدیلی هستند و در اولویت دوم فرآورده های معدنی، قطعه سازی و مجموعه سازی صنعتی و محصولات مهندسی، حمل و نقل و لجستیک، نوسازی بافت های فرسوده شهری و روستایی و خدمات درمانی قرار دارند.

وی ابراز امیدواری کرد،  برنامه ریزی شده است که در گام اول این طرح برای ۴۱۳ تن فرصت شغلی جدید ایجاد شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: نیاز است تمام دستگاه های اجرایی، فرمانداران محترم شهرستان ها و نهادهای حمایتی متقاضیان واجد شرایط دریافت حمایت و تسهیلات را به سمت و سوی این طرح هدایت کنند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما