شناسهٔ خبر: 50328571 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گلزنی تازه واردها در هفته اول؛

ضعیف‌هایی که عصای دست یحیی شدند/ پرسپولیس می‌تواند امیدوار شود؟

مهدی مرتضویان

نمایش خوب یک نیمه‌ای بازیکنان تازه وارد پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان عملکرد ضعیف آنها در نیمه اول را پوشش داد تا امیدوارهای برای ادامه لیگ بیشتر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی موفق به کسب پیروزی سه بر یک مقابل فولاد خوزستان در اهواز شد که دیدار دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل همراه بود.

عبداله ویسی سرمربی فولاد برای یازدهمین بار طعم شکست مقابل پرسپولیس را تجربه کرد تا نه تنها رکورد خود به عنوان ضعیف‌ترین مربی در تقابل با سرخ‌ها را حفظ کند بلکه روند شکست ناپذیری فولاد در ورزشگاه اختصاصی‌اش را نیز متوقف کند.

عملکرد منفی فولاد در ۴۵ دقیقه دوم با قدرت سرزنی بازیکنان تازه وارد پرسپولیس نمود پیدا کرد.

رضا اسدی در نیمه نخست نتوانست عملکرد ایده آل در امر بازی‌سازی داشته باشد اما در ادامه بازی موفق شد دقت پاس خود را افزایش دهد و با پاس‌های عمقی بازیکنان فولاد را قطع کند.

اسدی بیشتر زمان بازی را در نیمه خودی گذراند اما روی توپ‌های ارسالی به محوطه جریمه فولاد نفوذ می‌کرد تا بتواند با زدن نخستین گل خود و تیمش در بازی با فولاد از فشار انتقاد هواداران خارج شود.

ضعیف‌هایی که عصای دست یحیی شدند/ پرسپولیس می‌تواند امیدوار شود؟

پرسپولیس در حالی موفق به کسب پیروزی مقابل فولاد شد که یحیی گل محمدی بدون توجه به این گل تصمیم به تعویض‌های تهاجمی در ترکیب تیمش گرفت.

او عیسی آل کثیر و حامد پاکدل را وارد زمین کرد تا سرخ‌ها با دو مهاجم حملات خود را ادامه دهند. تعویض‌هایی که حداکثر بازدهی را با گلزنی این زوج به همراه داشت.

پاکدل توانست گل دوم پرسپولیس را روی غفلت مدافعان فولاد بزند و آل کثیر نیز با هوشیاری خود و فرار از تله آفساید بهترین واکنش را به پاس عرضی وحید امیری نشان داد تا سرخ‌ها جشن پیروزی در «فولاد آره نا» بگیرند.

شجاعت یحیی پس از گل رضا اسدی باعث شد تا نه تنها بازیکنان تازه وارد خیلی زود مقابل دوربین عکاسی فیگور شادی بگیرند بلکه این تیم پس از باخت مقابل الهلال عربستان و حذف از لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا بتواند خیلی زود از بحران خارج شود.

بردی که بدون شک بیشترین سهم آن را باید به پای سرمربی پرسپولیس نوشت که پای خریدهای خود ماند و آنها را برای ادامه لیگ برتر آماده می‌کند.

نظر شما