شناسهٔ خبر: 50328352 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

در دیدار با مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس عنوان شد :

بهترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است

استاندار سمنان گفت: بهترین و موثر ترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی، گسترش و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و ارزشهای دفاع مقدس در متن جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در دیدار با مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، گفت: حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس، نام مقدسی است که به رشادت ها و جان فشانی های دوران دفاع مقدس به عنوان یک سرمایه معنوی می پردازد.
وی با بیان اینکه امروز و در حالت فعلی در جنگ اقتصادی هستیم و راه پیروزی در این جنگ تقویت روحیه ایثار، جهاد و ولایی بودن است ، تصریح کرد: پشتیبانی مردم و فضای معنوی موجود در جبهه ها، عامل اصلی پیروزی ما در ۸ سال دوران دفاع مقدس بود و ما امروز باید تلاش کنیم تا سرمایه های دوران دفاع مقدس حفظ شود.
هاشمی ادامه داد: نشر ارزشهای دفاع مقدس برای نسل جدید به منظور آشنایی آنها با این رشادت ها و جان فشانی ها امری بسیار ضروری است.
وی خاطر نشان کرد:امروز اگر شاهد حضور گروه های جهادی در مناطق محروم که عمدتا از جوانان انقلابی و ولایی می باشند ، هستیم ، اثرات حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس و دوران جنگ تحمیلی است.
استاندار سمنان اذعان داشت: ۳ هزار نیروی با ارزش در این استان به عنوان شهید تقدیم انقلاب شد که افتخاری بسیار بزرگ برای مردم استان است و امروز وظیفه ماست که در جهت اشاعه تفکر و جانفشانی آنان گام برداریم.
وی در ادامه گفت: تدین، نقش آفرینی در برهه های حساس نظام و دوران دفاع مقدس، وجود نیروی انسانی ارزشمند و پشتیبانی از جبهه های جنگ و نیروهای مسلح، مواردی بود که تحت عنایت و اشاره مقام معظم رهبری در سفر به استان سمنان به عنوان ویژگی های مردم این دیار قرار گرفت که این امری بسیار ارزشمند است.
هاشمی اظهار داشت: ما مکلف به خدمت در مسیر حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس هستیم، تفکر دولت، تفکری جهادی ارزشی و ولایی همراه با کار است و ما نیز در این مسیر گام برخواهیم داشت و مجموعه استانداری سمنان هم در خدمت به امر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خواهد بود.
استاندار سمنان در پایان تاکید کرد: باید بدانیم که دشمنان نظام و آمریکا به واقع امروز از روحیه جهادی، انقلابی، ایثار و شهادت طلبی نیروی ها انقلابی و مسلح ما در هراس اند.


نظر شما