شناسهٔ خبر: 50328129 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان / ساخت و سازها باید درجهت تامین سرانه های مورد نیاز مناطق باشد

حبیب کاشانی گفت: ساخت و ساز هایی که در سطح مناطق انجام می‌شود باید در جهت تامین سرانه‌های خدماتی و رفاهی و آموزشی باشد و اگر ساخت و ساز ها با برنامه و بر اساس طرح جامع و تفصیلی باشد برای شهروندان مشکلات ایجاد نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، حبیب کاشانی در جلسه شورای مدیران منطقه ۲۲ که با حضور انارکی محمدی شهردار منطقه ۲۲ برگزار می شد با اشاره به ساخت و ساز هایی که در منطقه صورت گرفته گفت: ساخت و ساز هایی که در منطقه صورت می گیرد باید با برنامه باشد. باید کارهای خدمات شهری به نحو صحیحی دنبال شود تا خوشحالی بین شهروندان ایجاد شود.

خزانه دار شورای اسلامی افزود: ساخت و ساز های سطح منطقه اگر با برنامه باشد برای شهروندان مشکلات ایجاد نخواهد کرد، چرا که بیشترین آسیبی که مردم متحمل شده اند در زمینه تامین سرانه های رفاهی و آموزشی بوده بنابراین ساخت و ساز باید به گونه ای باشد که سرانه های خدماتی، رفاهی و آموزشی شهروندان تامین شود.

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اقدامات خوبی در منطقه شروع شده و باید هر چه سریعتر برای شهروندان به بهره برداری برسد، بنابر این جا دارد این موضوع را عنوان کنم که از فرصت هایی که در اختیار شما برای خدمت به مردم گذاشته شده استفاده کنید.

کاشانی ادامه داد: ما در شهرداری تهران به عنوان خادم مردم هستیم از همین رو همه ما باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم.

وی در ادامه با اشاره به یکی از اقدامات موثر این روزها که از سوی مدیریت جدید شهرداری تهران به اجرا در آمده، گفت: بعد از سالیان سال شهردار تهران جناب آقای دکتر زاکانی با شهرداران نواحی دیدار داشتند و با مشکلات نواحی آشنا شدند.

کاشانی به حضور اعضای شورای شهر تهران که از بدنه شهرداری تهران هستند نیز پرداخت و گفت: در شورای اسلامی شهر تهران برای خدمت به شهروندان بین اعضا مسابقه شکل می گیرد.

حبیب کاشانی همچنین در دیدار با شهروندان منطقه ۲۲ که با رعایت های کامل پروتوکل های بهداشتی صورت گرفت با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیشتری داشت.

در این مراسم همچنین وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۲۲ نیز ضمن خیر مقدم به حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران گفت: یکی از برنامه های آقای کاشانی برگزاری ملاقات های مردمی است که جا دارد به ایشان خدا قوت به این عضو شورای شهر داشته باشم.

وی به مشکلات شهری در منطقه ۲۲ تهران اشاره کرد، گفت: توسعه متوازن در منطقه انجام نشده است، بنابراین جا دارد در نوع خدمات رسانی در این منطقه نگاه متفاوتی صورت گیرد، از سوی دیگر مشکلات آب و فاضلاب از مهم ترین کمبودهای زیر ساختی منطقه ۲۲ به حساب می آید.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: متاسفانه به دلیل کم کاری سازنده ها، با کمبود سرانه ها به خصوص سرانه آموزشی مواجه هستیم که این کمبودها به دوش شهرداری منطقه افتاده است.

محمدی انارکی خاطر نشان کرد: سرانه فضای سبز در منطقه ۲۲ بسیار مطلوب است؛ اما جا دارد تلاش کنیم گره گشایی در کار مردم داشته باشیم و همچنین تلاش می کنیم تا سرانه های هفت گانه را بارگذاری کنیم.

لازم به ذکر است در ابتدای حضور حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در منطقه ۲۲ وی به همراه شهردار منطقه با حضور در مقبره الشهدای دریاچه شهدای خلیج فارس با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/۴۱۶۱

نظر شما