شناسهٔ خبر: 50327225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

به مناسبت هفته تربیت‌بدنی

زنگ تربیت‌بدنی در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان طنین‌انداز شد

بهارستان یک(پانا) - زنگ تربیت‌بدنی و ورزش آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور اعضای شورای معاونان و همکاران اداری و مربیان تربیت‌بدنی مدارس نواخته شد.

صاحب‌خبر -

در این مراسم مصطفی کلانتری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش، گفت: ورزش در شهرستان بهارستان با توجه به سرمایه انسانی جوان و مستعد، شرایط مناسبی را برای رشد و موفقیت دارد و می‌تواند عرصه پیشرفت را برای جوانان فراهم آورد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های مناسب و انجام سرمایه‌گذاری و حمایت‌های لازم، می‌توان شاهد حضور پررنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور این منطقه در عرصه رقابت‌های ملی و بین‌المللی، بود.

مصطفی کلانتری ضمن تقدیر از مربیان آموزش و پرورش در خصوص طرح کوچ نیز افزود: بسته تحولی پیشگیری و کنترل وزن و چاقی «کوچ» با هدف کلی ترویج سبک زندگی فعال و سالم و ترغیب به داشتن وزن متناسب در بین تمامی دانش‌آموزان و بهبود سلامتی و افزایش توانمندی حرکتی می‌تواند پیام‌آور نشاط، تندرستی و سلامتی در بین دانش‌آموزان عزیز باشد که محدود به یک هفته خاص نبوده و تلاشی همه جانبه را می‌طلبد.

پس از نواختن زنگ توسط مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، همکاران اداری در 4 رشته شامل، طناب کشی، تنیس روی میز، دارت و تیراندازی با تفنگ بادی به رقابت با هم پرداختند و از نفرات برتر تقدیر شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

نظر شما