شناسهٔ خبر: 50327049 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

گران شدن گوجه تکذیب شد + قیمت روز میوه و تره‌بار

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران با بیان اینکه قیمت گوجه و خیار تغییر چندانی نداشته است، گفت: بر اساس آخرین نرخ‌نامه میوه و تره‌بار در تهران، قیمت هر کیلو گوجه فرنگی ممتاز هشت هزار تومان و هر کیلو خیار با توجه به نوع آن از هشت تا ۱۱ هزار تومان است.

صاحب‌خبر -

اسدالله کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه قیمت گوجه و خیار تغییر چندانی نداشته است، اظهار کرد: بر اساس آخرین نرخ‌نامه میوه و تره‌بار در تهران، قیمت هر کیلو گوجه فرنگی ممتاز هشت هزار تومان و هر کیلو خیار با توجه به نوع آن از هشت تا ۱۱ هزار تومان است.

وی افزود: برخی میوه‌ها همچون نارنگی به دلیل نوبرانه بودن در آغاز فصل سرما ممکن است نسبت به سایر میوه‌ها گران‌تر باشد اما در هفته‌های آینده با توزیع انبوه، قیمت این میوه‌ها نیز کاهش می‌یابد.

امسال مشکلی در تأمین میوه وجود ندارد

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال مشکلی در توزیع و تأمین میوه‌های فصل زمستان وجود نداشته باشد.

کارگر اضافه کرد: اکنون قیمت هر کیلو موز ۲۵ تا ۲۹ هزار تومان، پیاز هفت هزار تومان، سیب زمینی شش هزار و ۵۰۰ تومان، انواع سیب ۱۶ تا ۲۲ هزار تومان، انواع هلو ۲۰ تا ۲۴ هزار تومان، هویج ۱۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو انگور از ۱۸ تا ۲۵ هزار تومان است.

وی ادامه داد: همچنین قیمت خرمالو ۱۴ تا ۲۷ هزار تومان، انجیر ۲۵ هزار تومان، نارنگی ۱۳ تا ۱۵ هزار تومان، خربزه ۹ هزار تومان، انار ۱۶ تا ۲۵ هزار تومان و آلو ۲۴ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران خاطرنشان کرد: در میادین میوه و تره بار نیز قیمت هر کیلو پیاز هفت هزار تومان، خیار بوته‌ای ۱۱ تومان، خیار گلخانه ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان، گوجه فرنگی بوته‌ای هشت هزار تومان، هویج ۱۰ هزار تومان و هر کیلو سیب زمینی شش هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش ایمنا، آخرین نرخ‌نامه اتحادیه میوه و تره‌بار تهران به شرح زیر است:

گران شدن گوجه تکذیب شد + قیمت روز میوه و تره‌بار

نظر شما