شناسهٔ خبر: 50326425 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

موافقت با صدور ۱۷ پروانه جدید پیشخوان دولت در مازندران | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی از تصویب صدور ۱۷ پروانه جدید در کارگروه استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران، سید مصطفی فلاح سرپرست این اداره کل و رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی در این جلسه گفت: نقش کارگروه استانی در تسریع و الکترونیکی شدن نحوه صدور پروانه متقاضیان، نحوه واگذاری خدمات به دفاتر و افزایش دسترسی مردم به مراکز خدمات دهنده قابل توجه است.
وی با اشاره به الکترونیکی شدن دولت و ارائه خدمات به شهروندان گفت: با برگزاری جلسات مستمر و هماهنگی های انجام شده با دستگاه های اجرایی خدمات دهنده استان، امیدواریم در آینده نزدیک علاوه بر افزایش تعداد خدمات قابل واگذاری به دفاتر، مقدمات واگذاری این خدمات به دفاتر بیشتری از جمله دفاتر جدیدالتاسیس فراهم شود تا زمینه جلب رضایت مردم و به حداقل رساندن مراجعات آنان به دستگاه های خدمات دهنده فراهم شود.
گفتنی است در این جلسه بررسی وضعیت دفتر پیشخوان دولت و ICT روستایی استان و همچنین ۲۵ تقاضای جدید در دستور کار قرار گرفت و با صدور هشت پروانه جدید دفتر شهری و 9پروانه جدید دفتر روستایی در استان موافقت شد.

نظر شما