شناسهٔ خبر: 50324502 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

در دیدار با فعالان حوزه اقتصادی استان عنوان شد :

گره‌گشایی از مشکلات موجود در بخش اقتصادی، صنعت و تولید استان و تقویت این مهم، از اولویت های اصلی ما در سیاست کاری است

استاندار سمنان گفت: گره‌گشایی از مشکلات موجود در بخش اقتصادی، صنعت و تولید استان و تقویت این مهم، از اولویت های اصلی ما در سیاست کاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در دیدار با فعالان حوزه اقتصادی استان، گفت:سیاست دولت و شخص ریاست محترم جمهوری، گره گشایی از مشکلات مردم و همچنین فعالان بخش اقتصادی و صنعت است و ما نیز در استان بر همین مهم تاکید نموده و در جهت تحقق آن‌ گام برمی داریم.
وی با بیان اینکه بیش از ۴ هزار واحد اقتصادی در استان فعالیت دارند، افزود: سرمایه گذار امروز فرش قرمز نیاز ندارد، باید تلاش کنیم در حوزه واحد های اقتصادی، واحدهای مشکل دار را شناسایی کرده و کمک کنیم و واحدهای فعال و شاخص را تقدیر نماییم.
هاشمی با تاکید بر این ‌مهم که به صورت شبانه روزی در کنار بخش اقتصادی و تولید استان خواهم بود، اذعان داشت: اولویت اصلی امروز ما در استان، حفظ وضعیت موجود در اقتصاد و اشتغال، افزایش ظرفیت تولید، بازگرداندن واحد های راکد و در تملک بانک و نهایتا استقبال از سرمایه گذاران جدید خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار با بیان اینکه به دنبال گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در استان هستیم، خاطر نشان کرد: تا زمانی که در استان سمنان هستم، اجازه نخواهم داد هیچ واحد تولیدی تعطیل شود و تعداد واحدهای راکد و تملیکی افزایش یابد.
هاشمی تاکید کرد: نقطه نظرات و پیشنهادات فعالان حوزه اقتصادی در استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و مطالبات، درخواست ها و مشکلات این عزیزان با همراهی مدیران کل مرتبط در استان و همچنین کشور، پیگیری، بررسی و برای رفع آنها تلاش خواهیم نمود.
استاندار سمنان در پایان گفت: هنر امروز ما به عنوان مسئولان استان این است که بتوانیم با گره گشایی و حل مشکلات و موانع موجود و تقویت نقاط قوت در صنعت و تولید استان، تعداد واحد های مشکل دار، تملیکی و راکد را کاهش دهیم که در این صورت می توان گفت تمامی بخش های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و سایر حوزه ها در استان نیز تقویت خواهند شد.


نظر شما