شناسهٔ خبر: 50322383 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جوایز فیتنس همچنان روی هوا

پرداخت جوایز رقابت‌های فیتنس همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی مسابقات فیتنس از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد که در راستای این مسابقات سرپرست کمیته استعفا داد و در نهایت همین سرپرست مستعفی به قول خود عمل نکرد وجوایز نقدی را به ورزشکاران پرداخت نکرد.

به همین منظور مسعود روشنی سخنگوی فدراسیون بدنسازی درباره استعفای سرپرست کمیته فیتنس و جوایز ارائه نشده گفت: ازابتدای سال که مسابقه کشوری فیتنس را داشتیم قراربود به نفرات نخست جایزه نقدی داده شود واین جایزه نقدی را سرپرست کمیته فیتنس اعلام کرده بود که تاکنون متاسفانه این اتفاق رخ نداده است.

روشنی درپاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره استعفای سرپرست کمیته فیتنس گفت: وی در روز مسابقات فیتنس چلنج دقیقا زمانی که حضورشان الزامی بود ابتدا استعفای تصویری و سپس استعفای مکتوب و رسمی خود را ارائه کرد که همین عدم حضور تعویق در زمان اجرای رقابت اولین فرصت آنتن زنده سیمای جمهوری اسلامی را که با سختی‌های فراوان رایزنی‌های فدراسیون صورت گرفته بود و اولین گزارش تلویزیونی زنده تاریخ رقابت‌های مربوط به فدراسیون بدنسازی بود را گرفت. رقابت‌ها با ۶ ساعت تعویق انجام شد که جا دارد ازمخاطبان وشرکت کنندگان به دلیل اتفاق رخ داده پوزش بخواهیم.

او افزود: به هر ترتیب این کمیته که زیر نظر انجمن بدنسازی و روش‌های نوین فدراسیون است باید با پیشنهاد ناصرامیری مسؤل انجمن وموافقت نصیرزاده ریاست فدراسیون بزودی یک نفر را معرفی کند تا هم تکلیف این رشته پرمخاطب مشخص شود هم ماجرای جوایز نقدی قهرمانان اولین دوره مسابقات کشوری که کماکان منتظر دریافت جوایزنقدی هستند مشخص شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما