شناسهٔ خبر: 50318077 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نمایندگان الجزایر در کنفرانسی از نشستن در نزدیکی گروه صهیونیستی خودداری کردند

رسانه‌های الجزایری اعلام کردند نمایندگان این کشور در کنفرانسی در آتن از اینکه پشت نمایندگان رژیم صهیونیستی بنشینند، خودداری کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رای الیوم، رسانه‌های الجزایری گزارش کردند نمایندگان این کشور که در کنفرانس آتن شرکت کرده بودند از نشستن پشت سر اعضای نمایندگان صهیونیستی خودداری کردند.

وب‌سایت الشروق به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: هیئت الجزایر نماینده مجلس ملی ما هستند و از نشستن نزدیک و پشت سر هیئت صهیونیستی خودداری کردند و خواستار تغییر مکان خود شدند. مجلس ملی الجزایر نیز تایید کرد این اتفاق در کنفرانس آتن که در تاریخ ۲۱ و ۲۲ اکتبر برگزار شده، افتاده است.

پیش از این هم رمطان لعمامره، وزیر خارجه الجزایر در جریان گفتگو با روزنامه الجزایری «الفجر» مخالفت خود را با اظهارات رئیس کمیساریای اتحادیه آفریقا و پافشاری او برای موافقت با عضویت رژیم صهیونیستی در این اتحادیه به عنوان عضو ناظر اعلام کرده بود.

اخیرا آفریقای جنوبی تصمیم یکجانبه کمیساریای اتحادیه آفریقا برای پذیرفتن عضویت رژیم صهیونیستی در این اتحادیه با عنوان ناظر را محکوم کرده است.

وزارت خارجه الجزایر نیز پیشتر اعلام کرده بود، تصمیم کمیسر اتحادیه آفریقا درباره عضویت رژیم صهیونیستی بدون مذاکرات قبلی با کشور‌های عضو صورت گرفته و هیچ تأثیری در حمایت ثابت این اتحادیه از مسئله عادلانه فلسطین ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما