شناسهٔ خبر: 50316909 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

طرح نهضت ملی آموزش قرآن کریم توسط آستان قدس کلید خورد

تسنیم

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: اولین قرعه‌کشی شرکت‌کنندگان طرح «من قرآن را دوست دارم» در آستانه میلاد رسول‌اکرم(ص) از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزاش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌ سیدمسعود میریان اظهار داشت: طرح نهضت ملی آموزش قرآن کریم با عنوان «من‌قرآن‌را دوست دارم» با همکاری اعتاب مقدسه ایران اسلامی در روز اول تیرماه مصادف با سالروز میلاد امام رضا(ع) آغاز شد و تا یک سال هم تداوم و استمرار دارد.

وی با اشاره به امتیازات این طرح افزود: بهره‌گیری از حضور مربیان و معلم پشتیبان آموزشی و اعطای گواهینامه رسمی با امضا سه نهاد قرآنی، معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی، سازمان دارالقرآن‌الکریم سازمان تبلیغات اسلامی کشور و رئیس کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدسه کشور ایران اسلامی از جمله ویژگی‌های این طرح به شمار می‌رود.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با اعلام اینکه تاکنون حدود ۵ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، اذعان کرد: با فرارسیدن میلاد باسعادت رسول‌مکرم‌اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) بنا داریم اولین قرعه‌کشی بین این تعداد فراگیر را داشته باشیم که مراسم قرعه‌کشی روز شنبه، یکم آبان‌ماه، ساعت ۲۰:۳۰ از صحن انقلاب انجام و پخش زنده هم از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می‌رود.

میریان در پایان یادآور شد: برای اولین قرعه‌کشی شرکت‌کنندگان طرح «من قرآن را دوست دارم» ۱۴ جایزه یک میلیون تومانی و یک جایزه ۱۴ میلیون تومانی درنظر گرفته شده است.

عموم علاقه‌مندان، خانواده‌ها، موسسات قرآنی، نهادهای فرهنگی و قرآنی می‌توانند برای برقراری ارتباط مستمر و کسب اطلاعات بیشتر در این باره به سامانه ارتباطات مردمی حرم مطهر با شماره ۱۳۸ تماس بگیرند و برای ثبت نام در این طرح می‌توانند از طریق مراجعه به سایت https://quranlove.net اقدام کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

نظر شما