شناسهٔ خبر: 50313142 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ایران میزبان احتمالی مسابقات تکواندو زنان آسیا

فدراسیون جهانی تکواندو قول میزبانی دومین دوره رقابت‌های زنان آسیا را به ایران داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رادیو ورزش، زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: برای اولین بار فدراسیون جهانی در نظر دارد تا مسابقات مردان و زنان را به صورت تفکیک شده برگزار کند.

وی افزود: در این خصوص مسابقات آزمایشی در ریاض عربستان فقط در بخش بانوان برگزار می‌شود.

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: فدراسیون جهانی تکواندو با توجه به سابقه تکواندو و میزبانی خوب ایران، قول داده است، دومین میزبانی را به ایران اعطا کند که امیدوارم این فرصت برای ما مهیا شود.

وی در خصوص میزبانی سه رویداد بین المللی در تهران، افزود: بعد از مدت‌ها و دوری از مسابقات، هم ورزشکاران و هم مربیان و مسئولان اجرایی شروع بسیار خوبی را داشتند. در این شرایط کشور‌های مختلفی را دعوت کردیم که این بسیار ارزشمند است.

سروی گفت: در رویداد جام فجر که در هتل پارسیان استقلال تهران برگزار شد، میزبان کشور‌های اردن، افغانستان، پاکستان، روسیه و هند بودیم.

وی افزود: در مسابقات آزاد آسیا فینالیست غیرایرانی هم داشتیم، ورزشکاران ما در سال‌های اخیر به علت نداشتن سالن با آمادگی کامل تمرینات خود را دنبال کردند و با عشق و علاقه در این رویداد آماده شدند.

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به استقبال شرکت کنندگان و آزاد بودن مسابقات در هر زمین تعداد زیادی مسابقه برگزار شد و برنامه فشرده‌ای را داشتیم. میهمانان هم باید از سد ورزشکاران ملی عبور می‌کردند.

وی افزود: در سطح لیگ، کشوری و از استان‌های مختلف نماینده داشتیم. شرایط مسابقات در حد عالی نبود، اما من بسیار راضی بودم.

سروی در خصوص مشکلات نرم افزاری در حین بازی ناهید کیانی، گفت: هر خطایی را باید مدیریت و از تکرار آن جلوگیری کرد. در مسابقات جهانی هم شاهد این موضوع بودم که سیستم دچار اختلال و حتی مسابقات تعطیل شد. این نواقص مختص کشور ما نیست و در سایر کشور‌ها هم رخ می‌دهد.

نظر شما