شناسهٔ خبر: 50305747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان:

وحدت احرار را باید در میدان عمل دنبال کنیم

حجت الاسلام و المسلمین باوقار گفت: امروز همه ما اعضای جامعه اسلامی باید موضوع وحدت احرار را در میدان عمل دنبال کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قشم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر « احمدرضا باوقار » در همایش بزرگ هفته وحدت اسلامی در قشم، اظهار کرد: وحدت اسلامی از ضرورت های امروز جامعه اسلامی و جهانی است.

 

وی افزود: تجربه قرن های گذشته همواره نشان دهنده موضوع  وحدت بوده و تاریخ گویای این است که هرگاه امت اسلام در کنار هم قرار گرفتند به سمت عزت و اقتدار رفتند.

 

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان اظهار کرد: از طرف دیگر هر زمان امت اسلامی به سمت تفرقه رفتند شکست و نابسامانی ایجاد شد و در دهه های اخیر شاهد بودیم که در منطقه که چه فشاری بر اسلام آمد.

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر باوقار در پایان خاطرنشان کرد: امروز امیدواریم جامعه اسلامی وحدت احرار را در میدان عمل دنبال کند؛ وحدتی نه از سر اجبار؛ بلکه براساس باور به آن برسیم و به آن عمل کنیم.

 

گفتنی است، همایش هفته وحدت با حضور علی درویش پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه و نماینده سرپرست حجاج ایرانی، حجت الاسلام هادی اکبری، مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری، حجت الاسلام  والمسلمین دکتر محمدعلی عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، امامان جمعه شیعه و اهل سنت شهر قشم و دیگر مسوولان و علمای شیعه و اهل سنت هرمزگان و قشم در شهر لافت قشم برگزار شد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/711

نظر شما