شناسهٔ خبر: 50304343 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۷۰ دانش‌آموز نخبه علمی قرچک تجلیل شدند/ پژوهش‌سرای علمی سیار قرچک راه اندازی می‌شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در مراسم تجلیل از ۷۰ دانش آموز نخبه علمی شهرستان گفت: با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، پژوهش‌سرای سیار با محوریت اتوبوس علمی به حمایت از نخبگان علمی پژوهشی فعال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش قرچک در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد: ۷۰ دانش آموز نخبه علمی و پژوهشی فعال در پژوهش‌سراهای دانش آموزی باقرالعلوم(ع) شهرستان قرچک با حضور، نائینی، رئیس گروه‌های آموزشی اداره کل آ.پ شهرستانهای استان تهران و تنی چند از مسئولان این شهرستان تجلیل و تقدیر شدند.

وی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول، ولادت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت گفت:  ماموریت اصلی ما در آموزش و پرورش توجه و حمایت از دانش آموزان عزیز بویژه نخبه‌های علمی و پژوهشی است که آینده سازان ایران زمین هستند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان‌ قرچک افزود: با تلاش‌های همکاران دلسوزمان در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان و مدیران موفق پژوهش‌سراهای دانش آموزی باقرالعلوم(ع) شاهد درخشش بی نظیر بیش از ۷۰ دانش آموز نخبه شهرستان قرچک در سطح منطقه، استان و کشور در موضوعات مختلف از جمله نانو، زیست فناوری، کامپیوتر و غیره هستیم که این برای خانواده بزرگ فرهنگی شهرستان قرچک مایه مباهات و افتخار است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک خبر خوبی هم برای دانش آموزان نخبه داشت و خاطرنشان کرد: با عنایت به تفاهم نامه همکاری که با مجموعه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) داشتیم در آینده‌ای نزدیک تجهیزات فعالیت‌های علمی و پژوهشی در قالب پژوهش‌سرای سیار یا اتوبوس علمی رونق بسیار چشمگیری خواهد گرفت و همه دانش آموزان ما در مناطق مختلف شهرستان اعم از مدارس روستایی از این امکان بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

نظر شما