شناسهٔ خبر: 50304252 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

جشنواره غذای سالم و ایرانی در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) برگزار شد

موج نیوز

مدیر اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از اهداف جشنواره غذای سالم و ایرانی در یزد را حمایت از تولیدات و محصولات خانگی بانوان یزدی که تمام ویژگی های غذای سالم و ایرانی را دارد، بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عظیمی فر مدیر اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان برگزاری «جشنواره غذای سالم و ایرانی به همت فرهنگسرای امیرالمومنین(ع) سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد و مرکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ احمد عظیمی فر با بیان اهمیت ترویج فرهنگ مصرف غذای سالم در بین مردم گفت: این جشنواره در ۴ محور غذاهای سنتی، محلی، پیش غذا، دسر و شیرینی با حضور بانوان علاقمند برگزار شد.

مدیر اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از اهداف این جشنواره را حمایت از تولیدات و محصولات خانگی بانوان یزدی که تمام ویژگی های غذای سالم و ایرانی را دارد،  بیان کرد.

وی  با اشاره به برگزاری مسابقه در کنار بر پایی غرفه های عرضه غذاهای خانگی بانوان، اظهار کرد: این مسابقه آشپزی با حضور داوران و با تاکید بر پخت غذا‌های سالم  بومی، سنتی و با تاکید بر شیوه‌ پخت صحیح، برگزار و به برترین ها جوایزی اهدا شد.

نظر شما