شناسهٔ خبر: 50300406 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راهنمای خرید کاپشن و پالتو + 6 نکته کاربردی و مهم

با سرد شدن هوا و فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان، نیاز به خرید یک لباس گرم و با کیفیت احساس می‌ش. وداگر قصد خرید کاپشن چرم یا پالتو مردانه با قیمت مناسب و کیفیت عالی را دارید بهتر است با ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

صاحب‌خبر -

یک لباس مردانه مناسب مانند یک کاپشن یا پالتو بهترین همراه برای شما در فصل زمستان است. می‌توان گفت که کاپشن و پالتو نوعی کت زمستانی هستند که از آن‌ها برای گرم نگه داشتن بالاتنه استفاده می‌شود.

کاپشن و پالتوها در گذشته بیشتر از جنس چرم بودند اما در عصر حاضر از الیاف مصنوعی جهت تولید آن‌ها استفاده می‌شود. از این رو هنگام خرید کاپشن و پالتو باید به این نکته توجه کرد. در این مقاله به بررسی نکات مهمی که هنگام خرید کاپشن و پالتو باید به آن توجه داشت خواهیم پرداخت.

نکات مهم هنگام خرید کاپشن و پالتو

کاپشن و پالتو لباس‌های مردانه ای هستند که شما را گرم نگه داشته و در برابر سرما، باد و باران محافظت می‌کنند. از این رو هنگام خرید اگر دقت کافی را به خرج ندهید و لباس نامناسبی را تهیه کنید که فاقد این ویژگی باشد، تنها پولتان را هدر داده اید. بنابراین هنگام خرید کاپشن و پالتو نکات زیر را در نظر داشته باشید.

توجه به عایق کاپشن:

توجه به عایق کاپشن و پالتو یکی از نکات مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشت. به طور کلی عایق کاپشن‌ها به دو دسته پر(کرک) و الیاف تقسیم می‌شود از این رو آستر و پارچه کاپشن نیز باید عایقی از جنس پشم یا کرک باشد. پر یکی از عایق‌هایی است که از قدیم در کاپشن‌ها استفاده می‌شد و از نظر بسیاری از مردم آن را می‌توان بهترین نوع عایق نیز دانست.

رویه با کیفیت:

 

رویه یا لایه‌ی بیرونی نیز از قسمت‌های مهمی است که هنگام خرید کاپشن و پالتو باید به آن توجه کرد؛ چرا که رویه به عنوان اولین لایه محافط در برابر سرما، باد و باران است. امروزه بیشتر شرکت‌های تولیدی در رویه‌ی کاپشن‌ها از الیاف ویژه پلی‌استری و نایلونی استفاده می‌کنند این کار موجب می‌شود تا کاپشن ضدآب شود. البته بهتر است در انتخاب و خرید لباس مردانه تنها به این نکته بسنده نکنید و به نکات دیگری که در ادامه بیان خواهد شد نیز توجه کنید.

کیفیت پارچه و نوع دوخت:

کیفیت پارچه و نوع دوخت بکار رفته در تولید کاپشن و پالتو یکی از موارد بسیار مهمی است که بسیاری از افراد به آن توجه نمی‌کنند. اگر می‌خواهید بدانید که کیفیت کاپشن یا پالتو خریداری شده چقدر خوب است کافیست نگاهی به نوع دوخت و درزهای کاپشن بیاندازید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

توجه به نوع و طراحی کاپشن:

به طور کلی کاپشن‌ها به دو دسته کاپشن‌های ورزشی و کاپشن‌های روزمره تقسیم می‌شوند. از این رو هنگام خرید باید توجه داشت که نوع کاپشن متناسب با نیاز شما باشد. کاپشن‌های ورزشی مناسب برای ورزش‌هایی مانند کوهنوردی، اسکی و ... هستند و ساختارشان متناسب با این نوع ورزش هاست اما در مقابل کاپشن‌های روزمره، ساختار ساده‌تری نسبت به کاپشن‌های ورزشی دارند و همان‌طور که از نامشان مشخص است، برای استفاده‌ی روزانه طراحی شده‌اند همچنین نوع دوخت و کیفیت آن‌ها نیز با کاپشن‌های ورزشی متفاوت است.

توجه به شرایط شست‌وشو:

هر نوع لباسی اعم از کت و شلوار، کاپشن، پالتو، پیراهن و ... روش خاصی جهت شست‌وشو و اتوکشی دارد. بعضی از آن‌ها را تنها باید خشکشویی کرد و نباید با آب شست. یا هنگام شست‌و‌شو برخی از آن ها نباید از سفیدکننده استفاده کرد. همه این موارد را بر روی برچسب یا لیبل لباس ها می‌نویسند. از این رو هنگام خرید آن را مطالعه کنید و یا از فروشنده لباس شرایط شست‌‌وشوی را بپرسید.

متناسب با بودجه خود هزینه کنید:

مهم‌ترین قسمت خرید یک لباس مردانه، بودجه در نظر گرفته شده برای آن است. هرچه هزینه بیشتری جهت خرید کاپشن و پالتو صرف کنید طبیعتاً ضرر نخواهید کرد و جنس باکیفیت تری می‌خرید چراکه این نوع از لباس‌ها تا مدت‌ها در کنار شما خواهند بود. بنابراین پیشنهاد می‌شود با توجه به بودجه‌ای که برای خرید در نظر گرفته‌اید به سراغ محصولات با کیفیت از برندهای مطرح بروید.

چه رنگ‌هایی برای کاپشن و پالتو مناسب‌تر است؟

 

اولین نکته ای که در انتخاب رنگ یک کاپشن و پالتو باید مد نظر قرار دهیم این است که رنگ‌هایی را انتخاب کنیم که با سایر لباس ها ست شود و از خرید کاپشن و پالتوهایی با رنگ‌های خیلی روشن خودداری کنیم، چرا که ست کردن آنها با لباس‌های مردانه دیگر مانند دورس، کت تک، کت و شلوار، پیراهن و ... بسیار سخت است. اگر اولین بار است که اقدام به خریدکاپشن و پالتو می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک کاپشن یا پالتو خاکستری یا مشکی انتخاب کرده و کار خود را راحت کرده زیرا این دو رنگ این مزیت را دارند که با هر استایل مردانه ای تنظیم می‌شوند. همچنین به راحتی می‌توانید با استفاده از تضاد بین رنگ‌ها اصالت را به استایل خود هدیه دهید.

خرید کاپشن و پالتو از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر

با تمام این صحبت‌ها شما می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر فروش لباس مردانه همچون فروشگاه اینترنتی ست‌من، با صرف کم ترین زمان، یک خرید اینترنتی مطمئن را تجربه کنید. ست من یکی از وبسایت های برتر در زمینه فروش انواع لباس مردانه است که در چند سال اخیر با ارائه محصولات بسیار با کیفیت، توانسته به عنوان یک رقیب قدرتمند در این حوزه فعالیت کند در ادامه با مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی لباس مردانه ست‌من آشنا می‌شوید.

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی ست من

قیمت مناسب و رقابتی
وجود مدل‌های متنوع و زیبا
کیفیت بسیار بالا محصولات 
ارسال سریع محصولات
رضایت 100% تمامی خریداران

 

سخن پایانی:

در این مطلب نکات مهمی که هنگام خرید کاپشن و پالتو باید در نظر داشت را به طور کامل بررسی کردیم و یکی از فروشگاه‌های اینترنتی مطرح در این زمینه را معرفی کردیم. پیشنهاد می‌کنیم چنانچه قصد خرید یک لباس مردانه باکیفیت را دارید از محصولات فروشگاه اینترنتی ست‌من دیدن کنید و با مقایسه انواع مختلف محصولات بهترین خرید اینترنتی را تجربه کنید.

نظر شما