شناسهٔ خبر: 50299863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر اجتماعی تعاون مازندران:

نخبگان کار و تولید در مازندران تجلیل می شوند

ساری- مدیر اجتماعی تعاون مازندران از آغاز ثبت نام در سی و سومین جشنواره تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوعلی مهدی زاده با اشاره به شروع ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان در سی و سومین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، بیان کرد: این جشنواره هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان مازندران می‌توانند برای شرکت در جشنواره از امروز لغایت ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه emtenan.mcls.gov.ir و ورود اطلاعات و مستندات مربوطه نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام کنند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت، روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از کارگران در استان است.

مهدی زاده گفت: پس از برگزاری جشنواره استانی بررسی طرح‌ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبان استانی انجام می‌گیرد و در نهایت منتخبان کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و در جشنواره ملی امتنان از آنها تجلیل می‌شود.

وی افزود: در فرآیند ثبت نام، کمیته فنی استانی پرونده‌هایی را که نمره بالاتری بر اساس شاخص‌های طرح (ابتکار، اختراع، خلاقیت ونوآوری) کسب کنند را به عنوان کارگر نمونه استانی انتخاب و به کمیته فنی کشوری معرفی می‌کنند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها با تعامل با جامعه کار وتولید و بنگاه‌های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان و در سطح استانی و ملی باشیم.

نظر شما