شناسهٔ خبر: 50297282 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

درخشان در گفت‌وگو با آنا:

پرسپولیس مقابل الهلال در حد انتظار ظاهر نشد/فولاد حریف سرسختی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سرخ‌پوشان پایتخت برابر الهلال ضعیف‌ترین بازی آنها در چند سال اخیر بود.

صاحب‌خبر -

حمید درخشان بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره شکست تیم پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم پرسپولیس یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود را در چند سال اخیر انجام داد و بازیکنان تیم در حد انتظار خود ظاهر نشدند.

وی ادامه داد: تیم الهلال بازی خیلی خوبی را مقابل پرسپولیس انجام داد و از اول بازی فشار زیادی را بر سرخ‌پوشان ایران وارد کرد و در این شرایط تعویض‌های گل‌محمدی نیز نتوانست به تیم کمک کند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس جای خالی بازی‌های تدارکاتی و دور بودن از تورنمنت و لیگ را مهم‌ترین علت شکست پرسپولیس برابر الهلال عربستان دانست و گفت: البته گرمای هوا و میزبانی نماینده عربستان نیز در باخت پرسپولیسی‌ها بی‌تأثیر نبود و مزید بر علت شد.

بیشتر بخوانید:

همچنین درخشان درباره راهکاری برای بهبود و ارتقاء کیفیت بازی تیم پرسپولیس عنوان کرد: کادر فنی تیم با برنامه‌ریزی‌های متفاوت و انجام بحث‌های تاکتیکی، می‌تواند تیم را به دوران اوج خود برگردانند.

درخشان در مورد دیدار فردای پرسپولیس و فولاد نیز خاطرنشان کرد: مربیان پرسپولیس در روزهای اخیر سعی کردند تمرکز خودشان و تیم را روی بازی با فولاد قرار دهند تا با شروع خوب در لیگ شکست مقابل الهلال را فراموش کنند اگرچه ممکن است تیم تا مدتی نتواند روحیه اولیه خود را دست یابد چرا که به هر حال حذف از لیگ قهرمانان به آن شکل ضربه روحی بدی را به پرسپولیس وارد کرد. قطعا فولاد حریف راحتی برای پرسپولیس نیست و همواره این تیم رقیب سرسختی برای سرخابی بوده است. انتظار یک بازی سنگین و نزدیک می‌رود که با شروع تازه لیگ نمی‌توان انتظار بازی جذاب داشت.

انتهای پیام/۴۱۴۶

انتهای پیام/۴۰۴۸/

نظر شما