شناسهٔ خبر: 50291800 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

سرشاخ شدن آجورلو با فدراسیون فوتبال؛

استقلال درآمد تبلیغات محیطی را می‌خواهد

بعد از فسخ قرارداد کارگزار فصل گذشته توسط مدیران تیم فوتبال استقلال نوبت سازمان لیگ شده است تا حق آبی‌پوشان را بدهد.

صاحب‌خبر -
صراط:

مصطفی آجورلو پس از فسخ قرارداد با کارگزار فصل گذشته استقلال، حالا به سراغ یکی از سرفصل‌های درآمدزایی باشگاه‎‌ها در فوتبال ایران رفته و قصد دارد حقوق و منافع استقلال را از سازمان لیگ به عنوان متولی برگزاری مسابقات بگیرد؛ اتفاقی که مطمئناً به راحتی برای مدیرعامل آبی‌ها قابل دسترسی نخواهد بود.

استقلال درآمد تبلیغات محیطی را می‌خواهد

با این وجود گفته می‌شود کارگزار جدید آبی‌ها که قرار است طی روز‌های آینده معرفی شود، در بسته پیشنهادی خود حساب ویژه‌ای روی درآمدزایی در حوزه تبلیغات محیطی باز کرده و عنوان کرده چنانچه زمینه بهره‌برداری از این موقعیت برای آنها فراهم شود، رقمی حدود ۱۵۰ میلیارد تومان به رقم قراردادش اضافه خواهد کرد.

در حالی که بر اساس تحقیقات مقدماتی تیم حقوقی جدید باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پرداختی مناسبی بابت این موضوع به استقلال نداشته، به همین دلیل شنیده می‌شود آجورلو با قاطعیت به تیم حقوقی خود دستور داده جزئیات ریز پرداخت‌های سازمان لیگ به باشگاه استقلال از این محل مشخص شود تا روشن گردد آبی‌های پایتخت چه میزان دریافتی از سازمان لیگ داشته‌اند و آیا این موضوع با منطق و عقل همخوانی دارد یا خیر؟

نکته مهم این است که اواخر فصل گذشته نیز کارگزار قبلی چنین موضوعی را مطرح کرده بود و از مدیران باشگاه خواسته بود که جزئیات پرداختی‌های سازمان لیگ را بررسی کنند، چون این رقم با رقم واقعی که سازمان لیگ از محل بازی‌های استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی به دست می‌آورد، اختلاف زیادی دارد.

به نظر می‌آید مدیران باشگاه استقلال با انتشار جزئیات تحقیقات انجام شده از نحوه پرداختی‌های سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی می‌تواند زمینه دستیابی به حقوق واقعی خود را فراهم آورند، البته که این موضوع بدون تردید با واکنش بهاروند و هیئت رئیسه سازمان لیگ مواجه خواهد شد، چون آن‌ها یکی از منابع کلان درآمدزایی خود را از دست خواهند داد و انحصار در این زمینه شکسته خواهد شد.

از سوی دیگر با اقدام استقلال در این زمینه ممکن است سایر باشگاه‌های لیگ برتری نیز مانند استقلال خواهان شفاف‌سازی در این زمینه شوند که آنگاه دردسر‌های مدیریتی فدراسیون فوتبال بیش از پیش خواهد شد، اما در نهایت استقلال و سایر باشگاه‌ها به حقوق واقعی خود در این میان دست پیدا خواهد کرد. البته در نهایت باید دید این اقدام تا چه حد موثر خواهد بود و منجر به کسب نتیجه مطلوب و دلخواه خواهد شد.

نظر شما