شناسهٔ خبر: 50291395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان:

کشاورزان و گلخانه داران نسبت به برودت هوا ، تمیهدات لازم را به کار گیرند

خبرگزاری صداوسیما

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان: با توجه به برودت هوا و بارش باران و برف، شهروندان و کشاورزان نسبت به فراهم آوردن تمهیدات لازم، اهتمام بورزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان، خداداد مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در ارتباط با خبر 20 سیما مرکز سمنان  گفت: بر اساس تحلیل آخرین تصاویر ماهواره و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، با  ورود سامانه بارشی و فعالیت امواج ناپایدار از  امشب بارش باران و برف، وزش باد شدید و گرد و خاک، مه آلودگی، کاهش دید افقی، احتمال کولاک پیش بینی می شود
 
وی از کشاورزان و هم استانی ها خواست که با توجه به احتمال اختلال در تردد یا جاری شدن رواناب در نواحی شمالی به دلیل بارش باران و برف، کاهش دید در محور‌های شمالی و کوهستانی در اثر مه آلودگی، احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی، احتمال خسارات ناشی از باد، تمهیدات لازم را به کار گیرند.
وی از شهروندان خواست تا در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها توقف نکنند ، از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات بپرهیزند، در مسیر نواحی کوهستانی تردد نکنند.

<div id="video-display-embed-code_7141026"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3253252/7141026?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما