شناسهٔ خبر: 50291132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیام تبریک هفته وحدت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر۳ به مناسبت هفته وحدت پیام تبریک صادر کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حضرت حمزه علیه السلام به مناسبت هفته وحدت، پیام تبریک صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حضرت حمزه علیه السلام به مناسبت هفته وحدت، پیام تبریک صادر کرد:

پیام فوق به شرح زیر است:

              بسم الله الرحمن الرحیم

هفته وحدت یادآور ولادت رسول خوبی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله آخرین فرستاده پروردگار و هفته درس آموزی از کلاس آن معلم مهربانی هاست که به برکت میلادش، چهره جهان دگرگون شد.

نعمت الهی در سایه میلاد پیامبر نور، بر مردم ارزانی شد و مردم راه را از چاه باز شناختند و در سایه هدایت های آن رسول وحدت و برادری، از ضلالت به هدایت و از ظلمت به نور و از تفرقه به وحدت و برادری رسیدند.

گرامیداشت هفته وحدت خاری در چشم دشمنان و بدخواهان امت اسلامی است.

خدای بلندمرتبه را شاکریم که در استان ولایت مدار ما آذربایجان غربی، جلوه ی باشکوه وحدت و یکپارچگی بین همه اقوام به مدد اندیشه ی بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

اینجانب میلاد باسعادت عصاره نبوت حضرت ختمی مرتبت، پیام آور عزت، رحمت و سعادت کل بشر محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و هفته وحدت و همچنین میلاد مسعود و فرخنده امام جعفرصادق علیه السلام را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

                  اسماعیل مهدوی 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی۳ حضرت حمزه علیه السلام

انتهای پیام

نظر شما