شناسهٔ خبر: 50289963 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

توسط ۳ اتحادیه دانشجویی؛

دعوت از معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان

سه اتحادیه دانشجویی کشور در نامه‌ای از معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری دعوت کردند تا با حضور در جمع دانشجویان پاسخگوی سوالات آن‌ها باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، سه اتحادیه دانشجویی کشور، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و اتحادیه جنبش عدالت خواه دانشجویی در نامه‌ای از انسیه خزعلی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری دعوت کردند تا با حضور در جمع دانشجویان ضمن تبیین برنامه‌های این معاونت پاسخگوی سوالات آن‌ها باشد.

در بخش اول این نامه آمده است: پس از برعهده گرفتن سمت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری شاهد فعالیت ها و برگزاری نشست هایی با اقشار مختلف و سفرهای استانی سرکارعالی بوده‌ایم که این امر موجب مسرت خاطر تشکل های دانشجویی است که رویکرد و همت معاونت جدیدزنان برخلاف دوره های قبل که سعی بر فرافکنی و عدم پاسخگویی داشتند، بر حل مسائل و پاسخگویی به افکارعمومی است.

در این نامه مطرح شد: در این بین، جای خالی تشکل‌های دانشجویی به عنوان فعالین و دغدغه‌مندان در عرصه‌های مختلف به خاصه حوزه زن و خانواده که سالیان متمادی تلاش کرده‌ حلقه‌ میانی بین مسئولان و مردم باشد و نقش مهم و جدی در تبین مسائل، مطالبه گری داشته‌اند و باید در سیاست گذاری های کشوری مورد توجه واقع شوند در این دیدارها به شدت احساس می‌شد.

در این نامه بیان شده است: دانشجویانی که همواره با دقت نظر و نکته سنجی مسائل مختلف را رصد کرده و دلسوزانه در راستای آرمان ها و اهداف عالی انقلاب اسلامی در پی ارائه راهکار مسائل متعدد حوزه زنان و خانواده درتلاش بوده‌اند، نادیده انگاشته شده‌اند.

در بخش پایان این نامه آمده است: لذا اتحادیه های دانشجویی از شما دعوت به عمل می‌آورند که در طی دو هفته آتی از تاریخ ۲۸ مهرماه تا ۱۲ آبان ماه با حضور در جمع دانشجویان ضمن شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات به ارائه چشم انداز و برنامه های راهبردی خود در چهار سال آتی بپردازید.

انتهای پیام/

نظر شما