شناسهٔ خبر: 50289867 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مربی تیم صنعت نفت آبادان:

کادر فنی ،مقصر باخت امروز نفت/نتوانستیم بازیکن هایمان را به درستی توجیه کنیم

خرمگاه غفلت بازیکنان نفتی را نتیجه درست توجیه نشدن آن ها و باخت تیم در مقابل ذوب آهن عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، محمد خرمگاه، مربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن اصفهان گفت: همه ی تلاش را کردیم تا بتوانیم بازی را کنترل کنیم و نتیجه ی مطلوب را به دست آوریم اما در دقیقه ۹۱ به دلیل غفلت بر اثر خستگی بازیکن ها دروازه صنعت نفت باز شد و باختی بچگانه را تجربه کردیم.

او کادر فنی را مقصر این باخت خواند که به طور شایسته بازیکنان را توجیه نکرده بودند و افزود: بازیکن های بزرگتر توقع داشتیم تا بتوانند با راهنمایی دادن به جوانترهای تیم از شکست رقابت امروز جلوگیری کنند.

خرمگاه ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی ها تلاش بر این بود که به دلیل شرایط بدنی و آماده نبودن بدن بازیکنان از لحاظ بدنسازی به کنترل بازی بپردازیم تا بتوانیم به خوبی از موقعیت ها و اشتباهات حریف استفاده کنیم.

او از تلاش ها برای فراهم سازی شرایط مناسب برای بازی با تیم تراکتور در روزهای آینده خبر داد و بیان کرد: در بازی های بعدی نتایج بهتری بدست خواهیم آورد تا در نهایت بازی آن گونه که شایسته آبادان و هواداران است پیش رود.

او افزود: ذوب آهن با انسجام تیمی مناسب توانست برنده دیدار امروز مقابل نفت آبادان باشد.

مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان نیز در این نشست خبری گفت: در نیمه نخست رقابت، بازی کاملا تحت کنترل بود و موقعیت های خوبی را به دست آوردیم اما نتوانستیم به گل برسیم در نیمه دوم هم به خاطر اینکه مهمان بودیم ناخوداگاه کمی عقب نشستیم.

باختی بچگانه رقم خورد/از لحاظ بدنی ضعیف بودیم

 او ادامه داد: تیم ذوب آهن در نیمه دوم خیلی منسجم دفاع کرد و موقعیتی به تیم خوب و با کیفیت صنعت نفت آبادان  به خصوص درجلوی زمین نداد و مزد تلاش، انسجام خود و زحمات در پیش فصل را گرفتیم و موفق شدیم سه امتیاز با ارزش در آبادان را به دست آوریم.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در ادامه به مقایسه تیم صنعت نفت نسبت به فصل گذشته پرداخت و اظهار کرد: تیم نفت آبادان شروع فصل امسال با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقال  بهتر  از پارسال بود چون جوان های با انگیزه ای به این تیم پیوسته اند.

 او همچنین چهل و نهمین سالگرد تاسیس باشگاه صنعت نفت آبادان را تبریک و با زلزله زدگان اندیکا همدردی کرد و از مسئولان خواست با توجه به شرایط آب و هوایی و محرومیت مردم آن منطقه تلاش مضاعفی برای کمک به آنها داشته باشند.

انتهای پیام / ه

نظر شما