شناسهٔ خبر: 50289820 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام‌های دریافتی در بیست و هشتم مهر ماه؛

گلایه دانشجویان از بازگشایی دانشگاه در بابلسر و واریز نشدن سهمیه سوخت تاکسی اینترنتی

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۲۸ مهرماه در قالب یک بسته قابل مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

 

ترخیص نشدن ماشین‌های سنگین وارداتی
چرا ماشین‌های وارداتی از گمرک تهران ترخیص نشده است تا پایان مهر مهلت داشت با اینکه حواله‌ای که من از ماشین سنگین وارداتی دارم از شرکت معتبر سایپا است. پیگیری کنید.

گلایه از کمبود بلیت قطار
سلام، در این دو ماه اخیر نبود بلیت قطار اصفهان به مشهد بی سابقه است، هیچ بلیتی در سایت‌های اینترنتی به فروش نمی‌رسد، هیچ بلیتی در آژانس‌ها هم حداقل تا نیمه ابان به فروش نمی‌رسد. پیگیری کنید.

واریز نشدن سهمیه سوخت تاکسی اینترنتی
با سلام. لطفا‌ی پیگیری کنید که چرا سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی ماه به ماه دیرتر واریز می‌شود. الان سه ماه تاخیر در واریز سهمیه هست و هیچ کس هم پاسخگو نیست.

تعویض پلاک خودرو
با سلام، لطفا د ر مورد تعویض پلاک خودرو‌های سواری که درسال‌های قبل حادثه دیده نیز رسیدگی شود، در مرا جعه به تعویض پلاک اصفهان کارشناس فنی بیان نموده اطاق دوتکه بوده وخدمات ارایه نمی‌شود. لطفا بررسی کنید.

 خرابی آسفالت درجاده ساوه
آسفالت در محدوده جاده ساوه بعد از میدان غدیر به سمت نسیم شهر، بسیار بسیار نامناسب است و خط کشی ندارد و خود باعث تصادف و ترافیک می‌شود. خواهشمندم در ایم مورد گزارشی تهیه کنید.

تاخیر در پرداخت وام فرزندآوری
در دی یا بهمن ماه ۱۳۹۹ گزارشی از بخش‌های خبری پخش شد که هر زوجی که فرزند سوم خود را در سال ۱۴۰۰ به دنیا بیاورند مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان ودیعه مسکن تعلق می‌گیرد که باز پرداخت آن ۲۰ ساله خواهد بود. متاسفانه ۷ ماه از سال ۱۴۰۰ گذشته، ولی خبر از این وام نیست لطفا پیگیری کنید.

گلایه دانشجویان از بازگشایی دانشگاه در بابلسر
باسلام و عرض ادب لطفا در مورد بازگشایی دانشگاه‌های بابلسر خبری تهیه کنید. متاسفانه دانشگاه بابلسر و شاید برخی دیگر، برای بازگشایی دانشگاه اعلام حضور کردند و مساله خوابگاه و مسافت و وسایل نقلیه عمومی با توجه به ویروس کرونا مشکلات فراوانی را برای دانشجویان به وجود می‌آورد.

 

اگر تمایل دارید از اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید  اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام/

نظر شما