شناسهٔ خبر: 50289539 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

خواب بودم پدرام روی صورتم آب جوش ریخت ! / مرد کینه جو کجاست؟!

حوادث رکنا: کارگر میانسال یک قهوه خانه که به دنبال اختلاف قدیمی با همکارش شبانه روی صورت او آب جوش ریخته بود غیابی در دادگاه محاکمه شد .

صاحب‌خبر -

رسیدگی به این پرونده از تابستان سال ۹۸ به دنبال انتقال پیکر سوخته یک مرد جوان به بیمارستانی در جنوب تهران آغاز شد .مرد جوان که رضا نام داشت از ناحیه گردن و صورت به شدت سوخته بود که تحت درمان قرار گرفت و همکار ۶۳ ساله اش به نام پدرام را عامل سوختگی معرفی کرد .

به گزارش رکنا، وی که یک هفته بعد از این ماجرا از بیمارستان ترخیص شده بود به ماموران گفت :من و پدرام هر دو در یک قهوه خانه کار می کردیم و مدتی بود با هم اختلاف داشتیم .آن شب من در قهوه خانه خواب بودم که یکباره متوجه سوزش شدید در ناحیه صورتم شدم. پدرام کتری  آب جوش  را روی سر و صورتم پاشید و قهوه خانه را ترک کردو دوستانم مرا به بیمارستان منتقل کردند .

با این شکایت ماموران پلیس به ردیابی متهم میانسال پرداختند .اما ردی از وی به دست نیاوردند. دوربین مداربسته قهوه خانه  فیلم لحظه پاشیدن آب جوش روی صورت شاکی را ضبط کرده بود  که نشان می‌دهد پدرام نیمه شب کتری  آب جوش را به روی سر و صورت همکارانش ریخته و سپس گریخته است .

با گذشت حدود یکسال و نیم از این ماجرا بود و در حالی که پلیس ردی از متهم فراری به دست نیامده بود پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهم فرار غیابی محاکمه شد.

در آن جلسه رضا به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت . وی که به اتهام حمل مواد مخدر در بازداشت بود و از زندان به دادگاه منتقل شده بود در جایگاه ویژه ایستاد .وی گفت: من از ناحیه سر و صورت به شدت سوخته ام و از پدرام شکایت دارم .فیلم دوربین مداربسته این ماجرا را به طور کامل ضبط کرده است و همچنین چند شاهد دارم که در جریان اختلاف ما بودند.

سپس دو شاهدی که  شاکی به دادگاه معرفی کرده بود پشت تریبون ایستادند و  گفتند: ما می‌دانستیم رضا و پدرام  از قبل با هم اختلاف دارند . آنها هر دو با هم در قهوه خانه کار می کردند. اما هرگز فکر نمی کردیم پدرام دست به چنین کاری بزند. پدرام بعد از ان شب گریخت و کسی از مخفیگاه او اطلاعی ندارد .

با پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا برای متهم فراری غیابی حکم صادر کنند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • فیلم بازسازی صحنه قتل پسربچه بستان آبادی /  قاتل امیرعلی به صحنه بازگشت

    فیلم بازسازی صحنه قتل پسربچه بستان آبادی / قاتل امیرعلی به صحنه بازگشت

آیا این خبر مفید بود؟
0 3

نظر شما