شناسهٔ خبر: 50289522 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

شجاعت زن تهرانی در فرار از ارابه شیطان !

رکنا

ساعت 7 شب ماموران پلیس تهران در حال گشت زنی بودند که با پراید هاچ بک سفید رنگ در غرب تهران روبرو شدند و این در حالی بود که خودرو در حال حرکت بود...

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، ساعت 7 شب ماموران پلیس تهران در حال گشت زنی بودند که با پراید هاچ بک سفید رنگ در غرب تهران روبرو شدند و این در حالی بود که خودرو در حال حرکت بود و زن جوان سعی داشت با بازکردن در پراید خود را به بیرون پرتاب کند.

ماموران خیلی زود وارد عمل شده و خودروی پراید را که راننده آن مرد جوانی بود متوقف کردند و زن جوان پس از پیاده شدن به سرعت به سمت ماموران رفت و ادعا کرد که مرد جوان قصد ربودن و نقشه شوم برای او داشته است.

2 ادعا در ماجرای آدم ربایی مرموز
بدین ترتیب ماموران اقدام به دستگیری مرد جوان کرده و صبح امروز مرد جوان و زن جوان برای تحقیق پیش روی بازپرس صاحب جمعی در شعبه 6 دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفتند.

زن جوان در اظهاراتش گفت: در منطقه جیحون یک خودروی تاکسی اینترنتی درخواست کردم که این مرد با پراید سفید رنگ به سراغم آمد و سوار بر آن شدم.

وی افزود: مقصد را خیابان کاشانک زده بودم که مرد جوان در مسیر تغییر جهت داد و هرچه به تغییر مسیر او اعتراض کردم بی فایده بود و متوجه شدم او نیت شیطانی در ذهن دارد به همین خاطر در حالیکه خودرو در حال حرکت بود با بازکردن در خودرو تصمیم به بیرون پریدن از خودروی پراید داشتم که ماموران پلیس به کمکم آمدند.

راننده تاکسی اینترنتی نیز به بازپرس پرونده گفت: من هیچ نیتی نداشتم و چون خیابان ها شلوغ بود و اپلیکیشن مسیریاب برای اینکه زودتر به مقصد برسم مسیر دیگری را به من معرفی کرد و به همین خاطر تغییر مسیر دادم و به مسافر نیز که به تغییر مسیرم اعتراض می کرد توضیح دادم اما او توجه نکرد و ترسیده بود و اقدام به بازکردن در خودرو کرد و همان زمان پلیس متوجه ماجرا شد و من نیز توقف کردم.

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی به دستور بازپرس صاحب جمعی در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما