شناسهٔ خبر: 50287964 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

خط و نشان گل گهر با گلباران تراکتور

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با شکست چهار بر یک تراکتور تبریز شروع مقتدرانه‌ای در لیگ بیست و یکم داشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 به نقل از ایرنا تیم‌های گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه چهار به یک به برتری رسید و آغاز باشکوهی در لیگ بیست و یکم داشت.

در روزی که امیر قلعه‌نویی و سعید الهویی به عنوان سرمربی و مربی تیم فوتبال گل‌گهر به دلیل محرومیت کنار زمین حضور نداشتند و مجتبی سراسیایی تیم را کوچ می‌کرد؛ گل‌گهر در همان دقایق ابتدایی کار حریفش را تمام کرد.

امین پورعلی (۱۲)، سعید صادقی (۱۶ و ۳۸) و مرتضی تبریزی (۲۱) چهار گل برای تیم آبی‌پوش در نیمه اول وارد دروازه محمدرضا اخباری کردند تا خیلی زود تیم فیروز کریمی دست‌ها را به نشانه تسلیم بالا ببرد. یونس شاکری ۲ پاس گل در این نیمه داد و یکی از بهترین‌های تیمش بود.

در ۴۵ دقیقه دوم تراکتور کمی به اوضاع خود سرو سامان بخشید و گل‌گهر نیز فشار چندانی به حریف وارد نکرد. با این وجود محمد عباس‌زاده در دقیقه ۸۶ از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌ها را جبران کرد تا کمی از سنگینی شکست کاسته شود.

فصل گذشته هم تیم سیرجانی در هفته نخست موفق شد با نتیجه سه به یک سپاهان را از پیش رو بردارد و یک شروع خوب دیگر از این تیم شاهد بودیم. حالا این تیم موقتا صدرنشین لیگ شد و تراکتور با بازیکنان ناشناخته خود فعلا تیم شانزدهم جدول رده بندی به حساب می‌آید.

ترکیب گل گهر: محسن فروزان، مسیح زاهدی، علیرضا آرتا، میلاد زکی پور، مهدی تیکدری، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، سعید صادقی، مرتضی تبریزی، یونس شاکری.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، سعید ایران‌خواه، ابوالفضل رزاق‌پور، بهزاد سلامی، محمد مسلمی پور، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی، سعید واسعی، علی فتحی، محمد عباس‌زاده.

نظر شما