شناسهٔ خبر: 50287947 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

وزیر امور خارجه:

برای حمایت از آرمان فلسطین از تمام ظرفیت‌ها بهره خواهیم گرفت

وزیر امور خارجه با بیان اینکه فلسطین همچنان مساله نخست جهان اسلام است، گفت: وزارت امور خارجه از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود برای حمایت همه‌جانبه از آرمان فلسطین بهره خواهد گرفت و در این زمینه با سازمان‌های مردم‌نهاد حامی فلسطین همکاری کامل خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، همزمان با هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام، جمعی از فعالان و نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد حامی فلسطین در نشستی در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه که در فضایی گرم و صمیمی برگزار شد، اعضای مجمع سازمان‌های غیردولتی و فعالان حامی آزادی قدس شریف نظرات و پیشنهادات خود در خصوص حمایت عملی و رسانه‌ای از فلسطین را مطرح کردند.

حاضران بر لزوم هم‌افزایی نهادها و دستگاه‌ها برای زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و مقابله با اشغالگران تأکید کردند.

امیرعبداللهیان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی، مرحوم شیخ‌الاسلام و مرحوم محتشمی‌پور از تلاش‌های مجمع سازمان‌های غیردولتی و فعالان حامی فلسطین در پشتیبانی از مقاومت و حقوق مردم فلسطین تمجید کرد.

وی با بیان اینکه فلسطین همچنان مساله نخست جهان اسلام است، تأکید کرد: وزارت امور خارجه از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود برای حمایت همه‌جانبه از آرمان فلسطین بهره خواهد گرفت و در این زمینه با سازمان‌های مردم‌نهاد حامی فلسطین همکاری کامل خواهد داشت.

نظر شما