شناسهٔ خبر: 50287133 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل آلومینیوم: قطعاً به حکم فدراسیون فوتبال اعتراض می‌کنیم/ از صدور این حکم سنگین با سرعت تعجب می‌کنم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت که از صدور حکم سنگین علیه این باشگاه با سرعت بالا، شگفت‌زده شده است.

صاحب‌خبر -

حمید محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره جریمه 100 میلیون تومانی باشگاه آلومینیوم اراک و محرومیت ساسان حسینی و امیرمحمد هوشمند اظهار داشت: از ما درخواست کردند که این دو بازیکن را در اختیار تیم امید قرار بدهیم. ما هم از فدراسیون خواهش کردیم با توجه به شرایط تیم آلومینیوم و پُست دو بازیکن، به ما کمک کنند. باشگاه آلومینیوم هزینه کرده است و ما مکاتباتی داشتیم، اما دیدیم امروز (چهارشنبه) چنین حکمی صادر شده است.

وی در مورد احتمال اعتراض باشگاه آلومینیوم به این حکم تصریح کرد: قطعاً به این حکم اعتراض می‌کنیم و پیگیری‌های خود را انجام می‌دهیم. ما هماهنگی‌های لازم را کرده بودیم و از اینکه این حکم سنگین را به سرعت صادر کردند، تعجب می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک راجع به همکاری این باشگاه با تیم امید در اردوهای آینده به تسنیم گفت: اگر امکانش را داشته باشیم، قطعاً همکاری می‌کنیم. دعوت بازیکنان آلومینیوم به اردوی تیم امید باعث افتخار ماست و از مهدوی‌کیا و همکارانش تشکر می‌کنم. با این حال خیلی توقع این برخورد را نداشتیم. به خطیبی گفته بودم با مهدوی‌کیا صحبت کند و مطمئنم این کار را کرده است. موضوع را پیگیری می‌کنیم تا حقی از باشگاه آلومینیوم ضایع نشود.

محرابی درباره عدم صدور کارت حسین پورحمیدی، محمود قائدرحمتی و سجاد آقایی بیان کرد: ما منتظر کارهای اداری هستیم. آنها برای نظام وظیفه باید گواهی تحصیلی می‌آوردند و مدارک این بازیکنان باید در نظام وظیفه ثبت شود. یک هفته است می‌گویند مدارک ظرف 24 یا 48 ساعت ثبت می‌شود و ما باز هم پیگیر موضوع هستیم تا در دیدار بعدی، هر سه بازیکن را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما