شناسهٔ خبر: 50286389 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

در پیام امام جمعه و استاندار کرمان به مناسبت آغاز هفته وحدت تصریح شد؛

دعوت به وحدت و تقریب مذاهب ازاهداف سپهبد شهید سلیمانی بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیامی باتبریک فرارسیدن هفته وحدت ومیلاد پیامبر اکرم(ص)،الگوی موفق جمهوری اسلامی در کانون‌های موثر خاورمیانه را ترکیبی از رزمندگان اهل شیعه و سنی دانستند که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلی آنها بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی وعلی زینی وندبه شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم 

وحدت مهمترین مولفه موجود در هر جامعه برای استمرار امنیت است و یکی از مهمترین اقدام ها در حفظ اتحاد بین مسلمانان،تدبیر امام راحل ( ره) در نامگذاری هفته وحدت است. 

هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام،حضرت محمد مصطفی (ص )،تجلی پیوند ناگسستنی شیعه و سنی، نماد صلح،برادری،اتحاد و یکپارچگی همه مسلمانان و فرصتی مناسب برای جامعه اسلامی است تا در کنار یکدیگر قرار بگیرند و جبهه خود را در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص) است مستحکم تر کنند.

اقتدار،عزت،سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی نشات گرفته از اتحاد و انسجام مردم آگاه و بیدار ایران اسلامی،اعم از شیعه و سنی است.

جمهوری اسلامی ایران،پرچمدارگفتمان برادری و وحدت امت اسلامی،ترویج گفتمان واقعی قرآن و عترت است و ایران پایگاه تولید و نشر گفتمان برادری و وحدت امت اسلامی خواهد بود.

 نگاه آزادی‌خواهان دنیا به آینده نظام جمهوری اسلامی و مدل موفق در جهان اسلام باعث افتخار است.

 اندیشمندان مختلف درحوزه‌های فرهنگی،سیاسی،مذهبی و اجتماعی به صورت آزادانه در کشور ایران اظهار نظر می‌کنند،اما تردیدی نیست که آئین برادری بیان رسمی استراتژی جمهوری اسلامی است.
 

الگوی موفق جمهوری اسلامی در کانون‌های موثر خاورمیانه ترکیبی از رزمندگان اهل شیعه و سنی است که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلی آنها بود.

دعوت به وحدت و تقریب مذاهب از اهداف حاج قاسم بود و ما در استان کرمان به عنوان زادگاه شهید سلیمانی و پایتخت مقاومت اسلامی،رسالت بزرگی در تولید ونشر گفتمان برادری و وحدت داریم.

 
جدا ساختن مسلمانان و از هم گسیختگی جامعه اسلامی هدف اصلی استکبار جهانی است و لازم است شیعه و سنی ضمن حفظ اتحاد،اجازه ندهند دشمن در بین صفوف به هم فشرده آنان نفوذ کند. 

تکلیف همه کسانی که به نیابت از جمهوری اسلامی در حیطه وظیفه خود مسئولیت دارند سنگین است و باید چشم و عمل همه به استراتژی واحد وحدت باشد.

اینجانبان آغاز هفته وحدت و همچنین پیشاپیش میلاد با سعادت پیامبر اعظم، حضرت محمد (ص) پیام آور صلح و بیداری و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را به محضرحضرت ولی عصر (عج)،رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)،عموم مسلمین و آزادیخواهان و مردم متدین و ولایتمدار استان کرمان،تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ برای امت اسلام سربلندی و سرافرازی را مسئلت می نماییم.

حسن علیدادی سلیمانی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند
استاندار کرمان

نظر شما