شناسهٔ خبر: 50286302 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کریمی: دقت و شانس داشتیم، می‌توانستیم اختلاف را کاهش دهیم/ مصدومیت محمدی روی کار ما تأثیر گذاشت

فیروز کریمی سرمربی تیم تراکتور مصدومیت هادی محمدی را یکی از دلایل شکست این تیم مقابل گل‌گهر دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیروز کریمی پس از شکست 4 بر یک تیم تراکتور مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: هفته اول غیرقابل پیش‌بینی است. متأسفانه در آخرین روز تمرین، هادی محمدی مدافع وسط خود را از دست دادیم و این موضوع روی کار ما تأثیر بسیار زیادی داشت.

وی با بیان اینکه انتقال هافبک دفاعی تراکتور به خط دفاع مؤثر نبود، تصریح کرد: جابجایی‌های زیادی داشتیم و کافی بود بازی را به نیمه دوم بکشانیم تا مسائل مدنظر خود را برای بازیکنان جا بیندازیم که چنین اتفاقاتی رخ ندهد. این مسئله به‌ خاطر جوانی بازیکنان ما بود، به ویژه در دفاع وسط که دو مدافع خود را برای اولین بار در ترکیب گذاشتیم. بهزاد سلامی را برای اولین بار، از پُست هافبک دفاعی به دفاع وسط آوردیم. باستانی هم که نیمه دوم به زمین آمد، متولد 83 بود که بد کار نکرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با تمجید از عملکرد شاگردان قلعه‌نویی در 45 دقیقه نخست بیان کرد: حریف در نیمه اول برتری داشت و نباید غیبت بازیکنان خود را دلیلی بر عدم توانایی رقیب بگذاریم. گل‌گهر در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشت و بر میدان حاکم بود. ما هم در نیمه دوم بر زمین حاکم بودیم. به نظرم اگر دقت و شانس داشتیم، می‌توانستیم اختلاف را کاهش دهیم. چند فرصت گلزنی خوب را هم از دست دادیم.

 

کریمی در ادامه گفت: تقویت ما بیشتر در دفاع میانی بوده و از وجود بازیکنان خوبی محروم شدیم. با این بازیکنان نتیجه بهتری می‌گرفتیم، اما در دقایق پایانی آخرین تمرین، هادی محمدی را از دست دادیم و دفاع وسط هم نداشتیم. می‌توانستیم یک جلسه در زمین خودمان روی این موضوع کار کنیم، اما خارج از خانه بازی کردیم.

وی با بیان اینکه همه عوامل برای شکست تیمش دست به دست هم داد، عنوان کرد: نمی‌گویم مدافعان ما اشتباه فردی داشتند. چون دفاع ما اصلاً دفاع نبود و در نیمه نخست، پُست تخصصی هیچکدام از مدافعان ما دفاع نبود. به تیم گل‌گهر تبریک می‌گویم که این پیروزی حق آنها بود و ان‌شاءالله در ادامه موفق باشد. می‌توانستیم در نیمه دوم شرایطی بهتر از نیمه اول داشته باشیم. می‌شد اختلاف را ناچیز کرد و حتی به یک گل رساند، اما بدشانس بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما