شناسهٔ خبر: 50284810 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پادکست ورزشی؛

از اولین جدال مجیدی و عنایتی در لیگ برتر فوتبال تا صعود تیم ملی اسکیت هاکی بانوان به فینال رقابت‌های باشگاهی

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در لیگ بیست و یکم امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار می‌رود. پرسپولیس هم جمعه در اولین دیدار خود در اهواز با فولاد خوزستان دیدار می‌کند.

رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب با ۸ دیدار پیگیری خواهد شد که در مهمترین بازی ها بارسلونا با دیناموکیف، منچستریونایتد با آتالانتا، بایرن مونیخ با بنفیکا و چلسی با مالمو دیدار خواهند کرد.

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال فردا با برگزاری ۲ دیدار پیگیری می‌شود. سپاهان اصفهان با زندی بتن کلاردشت دیدار میکند و فرش آرا به مصاف مس سونگون خواهد رفت.

هفتاد و پنجمین دوره لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۲ دیدار حساس آغاز شد. در اولین دیدار تیم بسکتبال میلواکی باکس مدافع عنوان قهرمانی ۱۲۷ بر ۱۰۴ بروکلین نتس را شکست داد و در دومین دیدار تیم بسکتبال گلدن استیت ۱۲۱ بر ۱۱۴ لس آنجلس لیکرز را از پیش رو برداشت.

فدراسیون جهانی والیبال میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان را به برزیل داد. مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان سال ۲۰۲۱ از ۱۷ تا ۲۱ آذرماه با حضور فولاد سیرجان به میزبانی شهر بتیم برزیل برگزار خواهد شد.

تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ بانوان کشورمان با برتری ۴ بر صفر برابر امارات جواز حضور در فینال این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد. ملی پوشان اسکی هاکی روی یخ کشورمان فردا به مصاف روسیه می روند تا تکلیف قهرمان مشخص شود.

<div id="video-display-embed-code_14953721"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7936054/14953721?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما