شناسهٔ خبر: 50279184 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده اید. و در حال سعی برای پیدا کردن راهکاری برای این مساله هستید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آکادمی اکسیر، اولین پیشنهاد ما به شما این است که کاملا با خودتان صادق باشید. بعضی افراد به خاطر صرف هزینه و زمان بسیاری برای یادگیری زبان انگلیسی و عدم موفقیت در آن؛ سعی در کتمان این موضوع دارند و نمی خواهند قبول کنند که شاید راهی را که سالها پیش شروع کرده اند، اشتباه بوده است. با اکسیر در این مقاله همراه باشید تا شما را هر چه بیشتر با پروسه یادگیری زبان آشنا کنیم.

تعیین هدف در یادگیری زبان

شاید یکی از دلایلی که شما پیشرفتی در یادگیری زبان ندارید، عدم هدف گذاری درست است. اگر شما ندانید به کجا می خواهید برسید، براحتی انگیزه خود را برای ادامه مسیر از دست خواهید داد. همیشه قبل از شروع یادگیری برای خود هدف تعیین کنید و مطمئن شوید که بر این هدف متمرکز خواهید بود.  به مرور در طی پروسه یادگیری می توانید آن را به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت تقسیم کنید. این موضوع می تواند به خصوص زمانی که انگیزه ی خود را از دست می دهید حایز اهمیت باشد.

تعیین سطح زبان

بعد از هدف گذاری برای یادگیری زبان، نوبت به تعیین سطح زبان می رسد. شاید فکر کنید چه نیازی به این مرحله دارید!؟ در واقع با تعیین هدف شما مشخص کرده اید که می خواهید به کجا برسید، در کنار این موضوع نیاز دارید بدانید که اکنون در کجا و چه سطحی قرار دارید. این موضوع می تواند دید واضحی از میزان تلاش و زمانی که برای یادگیری زبان نیاز دارید را به شما بدهد. برای شرکت در کلاس زبان انگلیسی معمولا این تعیین سطح توسط موسسه به صورت شفاهی یا کتبی انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با مرکز آموزشی مورد نظر تماس گرفته و توسط مشاورین آن ها راهنمایی شوید. و در صورت تمایل به یادگیری خود آموز، شما می توانید از آزمون های تعیین سطح انلاین به صورت رایگان استفاده کنید.

صبر و پشتکار کلیدهای موفقیت در زبان

فراموش نکنید یادگیری زبان، امری مستمر است و نمی توان ره صد ساله را یک شبه پیمود. باید تمرین و ممارست داشته باشید تا زبان مورد نظرتان را یاد گرفته و در مهارت های مختلف آن به تسلط کافی دست پیدا کنید. شما قدم در مسیری گذاشته اید که گاها بسیار خسته کننده می شود. گاهی انرژی و انگیزه ای برای ادامه دادن ندارید و همین تمام زحماتتان را به هدر می دهد. از همان اول خودتان را آماده کنید که صبور باشید و پشتکار داشته باشید. شما باید در مسیر خود استقامت داشته باشید تا در نهایت به هدفتان برسید.

خبرهای خوب!

همین حالا شما می توانید برای دسترسی به مطالب مفید ذکر شده در پایین و صدها محتوای آموزشی و رایگان دیگر از وبسایت و شبکه های اجتماعی اکسیر دیدن کنید.

· دو جلسه اول پکیج های اکسیر رایگان

· دانلود رایگان کتاب آموزش انگلیسی 800 صفحه ای اکسیر

· دانلود رایگان کتاب آموزش آیلتس 400 صفحه ای اکسیر

· راهنمای کامل انتخاب منابع مناسب برای سلف استادی زبان

· 800 مقاله آموزشی رایگان روی وبسایت اکسیر

· تعیین سطح و ارزیابی رایگان زبان انگلیسی

· جزوه ی ایده های آیلتس مناسب برای رایتینگ و اسپیکینگ

· دانلود سه هزار کلمه متداول لانگمن

· راهنمای کامل انتخاب منابع مناسب برای سلف استادی آیلتس

· صدها ویدیوی آموزشی زبان و آیلتس در اینستاگرام اکسیر

· صدها ویدیوی آموزشی زبان و آیلتس در اینستاگرام، آپارات و یوتوب اکسیر

· دوره رایگان جعبه ابزار زبان آموز

· دوره رایگان اسرار موفقیت اکسیر آیلتس

· دوره رایگان معجزه ی مرور

· دوره رایگان ماشین چهارچرخه ی یادگیری زبان

· دوره رایگان دیکشنری خواری

حرف آخر!

رسالتی که آکادمی اکسیر برای خود در نظر گرفته است، یادگیری فراگیر زبان انگلیسی توسط زبان آموزان سراسر دنیاست. به همین منظور متخصصین ما قدم در راه تولید محتوای آموزشی رایگان زبان انگلیسی برای آن دسته از زبان آموزانی که امکان شرکت در دوره ها را ندارند، گذاشته اند. اهداف شما برای ما بسیار ارزشمند است و ماموریت ما کمک و پشتیانی شما در رسیدن به آنها می باشد. به خانواده بزرگ اکسیر بپیوندید.

انتهای رپرتاژ آگهی

برچسب‌ها:

نظر شما