شناسهٔ خبر: 50278982 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

چالش بزرگ فرهاد مجیدی برای انتخاب شماره یک

تیم استقلال در حالی در دو بازی آخر خود به میدان رفته که هر بار یکی از دو دروازه‌بان اصلی‌اش در ترکیب این تیم به میدان رفته‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

در آستانه شروع مسابقات استقلال در فصل بیست و یکم هنوز طرفداران استقلال نمی‌دانند مقابل تیم هوادار، سید حسین حسینی از قفس توری این تیم مخافظت می کند یا محمد رشید مظاهری.

نگاهی به ترکیب اولیه استقلال مقابل تیم الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص می کند سید حسین حسینی در آخرین بازی رسمی استقلال در چارچوب دروازه این تیم به میدان رفته است. بازی که رشید مظاهری پیش از اعزام کاروان تیم به دبی، از همراهی استقلال سر باز زد. این دیدار روز ۲۲ شهریور ماه سال جاری برگزار شد.

اما این تیم تقریباً یک ماه پیش از آن و در تاریخ هفدهم مرداد در دیدار فینال جام حذفی در حالی مقابل تیم فولاد به میدان رفت که محمد رشید مظاهری دستکش‌های دروازه‌بانی تیم استقلال را به دست کرده و از ابتدا برای این تیم به میدان رفت.

 حالا و در شرایطی که رشید مظاهری با کنار گذاشتن اختلاف‌نظرها با باشگاه استقلال دوباره قراردادش را با این تیم منعقد کرده و از سوی دیگر آمادگی اش در سطح بالایی قرار دارد، فرهاد مجیدی انتخاب سختی برای بازی اول بین این دو دروازه بان خواهد داشت.

ناگفته نماند؛ استقلال فصل گذشته در حالی لیگ برتر بیستم را آغاز کرد که رشید مظاهری شرایط بازی برای استقلال را نداشت و در هفته‌های اول تیم محمود فکری با سید حسین حسینی به میدان می‌رفت.

نظر شما