شناسهٔ خبر: 50273664 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آثار جدید رضی هیرمندی روانه کتابفروشی‌ها می‌شوند/ کتاب‌هایی برای آموزش اندیشه‌ورزی به کودکان

مجموعه کتاب دوجلدی «فردا می‌خوام شجاع باشم» و «فردا می‌خوام مهربان باشم» نوشته جسیکا هیش، ترجمه رضی هیرمندی و شعر اسدالله شعبانی روانه بازار کتاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، مجموعه کتاب دوجلدی «فردا می‌خوام شجاع باشم» و «فردا می‌خوام مهربان باشم» نوشته جسیکا هیش، ترجمه رضی هیرمندی و شعر اسدالله شعبانی برای کودکان بالای سه سال به زودی توسط کتاب‌های زرافه (دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق) روانه بازار نشر خواهد شد.

این مجموعه کتاب‌ها که دربردارنده کلماتی مثبت، دلنشین، الهام‌بخش و انگیزشی است، به تفکر و اندیشه‌ورزی کودکان کمک می‌کند و خواندن آن باعث تقویت قدرت تخیل، خلاقیت، ماجراجویی و هوش آنها می‌شود.

جسیکا هیش از طراحان و نویسه‌نگاران (typographer) شناخته شده، هم نویسنده این کتاب بوده است و هم طراحی آن را برعهده داشته و نگار آشتیانی عراقی نیز نویسه‌نگار(typographer) فارسی این اثر بوده و کلمات طراحی شده این کتاب را که با حروف انگلیسی بودند به زبان فارسی طراحی کرده است.

رضی هیرمندی از سال ۱۳۵۵کار ترجمه را با درخت بخشنده شل سیلور‌استاین آغاز و تاکنون بیش از ۱۶۰ کتاب برای کودکان و نوجوان تالیف و ترجمه کرده است. هیرمندی برای ترجمه‌‌های خود جوایز گوناگون داخلی و نیز دیپلم افتخار بین‌المللی IBBY(دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان) را به‌دست آورده است.

همچنین اسدالله شعبانی از شاعران شناخته شده و سرشناس کودکان و نوجوانان متن این کتاب را به صورت شعر درآورده است. او از جمله کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده‌ و عضویت در شورای کتاب کودک، دفتر تألیف کتاب‌های درسی و... را هم در کارنامه کاری خود دارد. از این شاعر تاکنون حدود ۴۰۰ عنوان کتاب برای کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

این مجموعه کتاب در قطع رحلی و در 36صفحه برای کودکان بالای سه‌سال توسط کتاب‌های زرافه (دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق) منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌‌های زرافه با پخش مدادآبی به شماره 02188356436 تماس بگیرند. همچنین این انتشارات به جهت سهولت در دسترسی به آثار این نشر امکان دانلود کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از طریق پلتفرم‌های کتابخوان فراهم کرده است.

نظر شما